کد خبر 1522031
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
بارسلونا باعث تجدیدقوای رقیب نساجی می‌شود؟

نشریه اسپانیایی از احتمال انتقال ستاره پرتغالی اتلتیکو به الهلال به یک شرط خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «relevo» اسپانیا خبر داد ژائو فلیکس بعد از نیمکت نشینی در پیروزی بزرگ اتلتیکو مقابل رایو وایکانو با نتیجه ۷ بر صفر موضع خود را مشخص کرد و دیگر در مادرید نمی ماند.

فلیکس به همین خاطر خانه‌ای که سال ها در آن در مادرید زندگی می کرد را اجاره داد و باید تا ماه آینده این خانه را تخلیه کند. مندس مدیربرنامه ستاره پرتغالی این روزها در حال رایزنی با لاپورتا است تا موکلش را راهی بارسلونا کند.

پیش از این ستاره پرتغالی از علاقه خود برای انتقال به بارسلونا گفته بود و گزینه اصلی این ستاره در شرایط کنونی بارسلونا است، اما اگر باشگاه اسپانیایی نتوانست در ساعات پایانی نقل و انتقالات برای جذب فلیکس اقدام موثری نکند گزینه دیگر کجا خواهد بود؟

الهلال عربستان پیش از برای جذب قرضی فلیکس اقدام کرده بود ولی اتلتیکو انتقال قرضی‌اش را نپذیرفت از طرفی فلیکس هم منتظر بارسلونا بود به همین خاطر تمایلی برای انتقال به عربستان نداشت.

اما در شرایط کنونی اگر بارسلونا کنسل شود بدون شک فلیکس راهی عربستان خواهد شد و گزینه ای به نام ماندن در اتلتیکو وجود ندارد. الهلال یکی از رقبای نساجی در لیگ قهرمانان آسیا است و در صورت کناره گیری بارسلونا این ستاره به تیم رقیب نساجی ملحق می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس