کد خبر 1521972
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
بورس نمایه

شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۰۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در انتهای بازار شاخص شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۰۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «پارسان» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شستا» و «شهر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۸۷۳ واحدی روی پله ۷۰۷ هزار و ۱۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۲۰ هزارمیلیارد تومان رسید.

رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی بورس +نقشه

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۶۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

اهرم، افران و میدیکو ۲ بیشترین ارزش معامله و نمادهای شستا، خگستر و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۴۹۴، کارا و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، کرمان و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱ GB ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    4 0
    بیش از ۲۰۰ هزار واحد شاخص بالا امد در روزهای گذشته ولی امان از کاهش زیان و تغییر در پرتفوی این است دستکاری در بورس
  • حسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    5 0
    اعتماد هست که اعتماد میاره ... وقتی بخشی از کلمات را حذف می کنی ... مردم به کلیت .. مشکوک میشن ... سعی کن به وظیفه ات عمل کنی ... بذار مردم به یک سایت و رسانه اعتماد کنند ... موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس