کد خبر 1521555
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
سه گزینه داخلی برای هدایت فولاد مشخص شدند 

مدیران باشگاه فولاد خوزستان سه گزینه داخلی را برای هدایت تیم خود در نظر گرفته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم یکی از بدترین شروع های تاریخ خود را تجربه کرده و فولاد مردان هر سه دیدار ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند. به همین جهت مدیران این باشگاه علیرضا منصوریان را از هدایت تیم خود بر کنار کردند و تاکنون سرمربی جدید را معرفی نکرده اند.

رسول نویدکیا، سهراب بختیاری زاده و محمد ربیعی سه گزینه داخلی فولادی ها برای هدایت تیم خود هستند. نویدکیا که سابقه هدایت سپاهان را در لیگ برتر داشته ۲ فصلی می شود که هدایت تیمی را عهده دار نشده و با فولاد می تواند چالش جدیدی را تجربه کند.

سهراب بختیاری زاده یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان محسوب می شود و در چند مقطع هدایت تیم های استقلال خوزستان را در لیگ یک و چند تیم دیگر عهده دار بوده است و از آن جا که مدیران فولاد همواره تاکید کرده اند که از گزینه های بومی برای هدایت تیم خود استفاده خواهند کرد؛ بختیاری زاده یکی از گزینه های نزدیک به نیمکت فولاد است.

محمد ربیعی سرمربی حال حاضر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دیگر گزینه مد نظر مدیران فولاد است. گفته می شود بندی در قرارداد ربیعی با ذوب آهن است که با پرداخت مبلغی می تواند از جمع گاندو ها جدا شود اما بعید است نیما نکیسا مدیرعامل ذوب آهن به راحتی اجازه جدایی به سرمربی تیم فوتبال خود دهد.

به این ترتیب در کنار دراگان تالاژیچ این سه گزینه داخلی هم مد نظر فولادی هستند و باید دید چه کسی هدایت سرخ پوشان اهوازی را در لیگ برتر عهده دار می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    محرم نویدکیا یارسول نویدکیا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس