کد خبر 1521392
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
دردسرهای فولاد برای انتخاب جانشین منصوریان

باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب سرمربی جدید با مشکلات جالبی روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، پس از شکست سنگین فولاد خوزستان مقابل ملوان انزلی، با نظر هیأت مدیره باشگاه فولاد علیرضا منصوریان سرمربی این تیم از هدایت سرخ‌پوشان اهوازی کنار گذاشته شد تا اولین تغییر در لیگ برتر بیست و سوم خیلی زود اتفاق بیفتد.

بعد از برکناری منصوریان از مربی‌گری فولاد چند نام برای جانشینی این مربی مطرح شد که البته مذاکرات با گزینه‌های دیگر هم در حال انجام است، اما هنوز توافق قطعی به دست نیامده و احتمالا این تیم در بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر بدون سرمربی خواهد بود.

از محمد ربیعی و محرم نویدکیا به عنوان گزینه‌های داخلی جانشینی منصوریان در فولاد نام برده می‌شود اما از آنجایی که ربیعی هدایت ذوب‌آهن اصفهان را بر عهده دارد بعید به نظر می‌رسد که بتواند رضایت مدیران این باشگاه را جلب کرده و به فولاد بیاید. در این بین مذاکراتی با نویدکیا صورت گرفته اما مشخص نیست که این اصفهانی محبوب در اهواز مشغول به کار شود یا نه.

از طرف دیگر نام آندرا استراماچونی سرمربی ایتالیایی و اسبق استقلال به عنوان گزینه خارجی فولاد مطرح شده اما به نظر می‌رسد که این باشگاه نتواند مربی خارجی به خدمت بگیرد.

شرایط بودجه باشگاه فولاد بگونه‌ای است که این باشگاه در صورت در اختیار گرفتن استراماچونی یا مربی خارجی دیگر با رقم نزدیک به مربی ایتالیایی دچار مشکل خواهد شد چرا که سقف بودجه این باشگاه پر می‌شود و به همین دلیل به نظر می‌رسد مدیران باشگاه فولاد برای دچار نشدن به این مشکل قید جذب سرمربی خارجی را بزنند و راضی به همکاری با یک مربی ایرانی باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    بهترین گزینه عبدالصمد مرفاوی است
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 1
    بهترین گزینه موجود در ایران و جهان حسین کعبی هست که مدرک سرمربی گری آلمان رو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس