کد خبر 1521536
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
ستارگان رقبای عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا را بشناسید

ستارگان سرشناس رقبای عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا را بشناسید.

به گزارش مشرق، عربستان سعودی در نقل و انتقالات فوتبال انقلاب بزرگی ایجاد کرد و با ریخت و پاش‌های زیاد موفق شد چندین ستاره فوتبال را به این کشور منتقل کند.

هزینه‌های سرسام‌آور عربستان در فوتبال صدای بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا را هم درآورد؛ نکته جالب این است که حالا ۳ باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانانان آسیا باید مقابل این تیم‌های پرستاره بازی کنند.

در این گزارش به معرفی ستارگان سرشناس ۳ رقیب عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی می‌پردازیم.

*پرسپولیس - النصر عربستان (کریستیانو رونالدو) = ۷ بازیکن خارجی

پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ ایران در قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم با الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان همگروه شد.

بیشتر بخوانید:

یاران رونالدو از پرسپولیس می‌ترسند

مهمترین رقیب سرخ پوشان پایتخت بدون شک النصر است چون در ترکیب خود کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ را در اختیار دارد.

همه ستارگان رقبای عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی

رونالدو رهبر ستارگان بزرگ النصر در خط حمله به شمار می‌آید. دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تنها ستاره سرشناس زردهای ریاض نیست و باید پرسپولیسی‌ها مراقب چند ستاره سرشناس دیگر هم باشند.

سادیو مانه، ستاره سابق بایرن‌مونیخ و لیورپول در خط آتش النصر به رونالدو کمک می‌کند. بروزوویچ، کاپیتان اینتر دیگر ستاره سرشناس النصر در خط میانی است تا قدرت خط حمله را افزایش دهد.

فوفانا، هافبک فرانسوی لانس در خط میانی به بروزوویچ کمک می‌کند. آلکس تلکس، مدافع پرتغالی منچستریونایتد در کنار لاپورت، مدافع منچسترسیتی خط دفاع النصر را پوشش می‌دهند.

اوتاویو، همبازی مهدی طارمی در پورتو جدیدترین خرید النصر است که در خط میانی به سایر بازیکنان کمک خواهد کرد.

* سپاهان - الاتحاد (کریم بنزما) = ۴ بازیکن خارجی

سپاهان در گروه‌بندی در گروه سوم با الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا همگروه شد.

از دیگر تیم‌های عربستانی که در تابستان خریدهای بزرگی انجام داد تیم الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان است. الاتحاد ملقب به «ببرهای آسیا» با ۲ قهرمانی در آسیا یکی از باشگاه‌های پرافتخار قاره کهن به شمار می‌آید.

همه ستارگان رقبای عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی

بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد در تابستان گذشته کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید بود. دارنده توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال گذشته با انتقالی تاریخی به الاتحاد پیوست.

ببرهای آسیا با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی این شکار بزرگ را انجام دادند. انگولو کانته، ستاره چلسی دومین خرید بزرگ الاتحاد در تابستان بود تا کمربند خط میانی را محکم کند.

فابینیو، ستاره لیورپول و تیم ملی برزیل از دیگر خریدهای پرسروصدای تیم عربستانی است؛ این هافبک برزیلی یکی از مهره‌های کلیدی کلوپ در لیورپول بود، اما با دستمزد نجومی به عربستان آمد. سپاهانی‌ها باید مراقب این ۳ ستاره سرشناس الاتحاد باشند.

چهارمین خرید الاتحاد جوتا، هافبک ۲۴ ساله پرتغالی بنفیکا بود. این بازیکن جوان و با استعداد در خط میانی به فابینیو و کانته کمک می‌کند. البته الاتحاد در روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال جذب محمد صلاح، ستاره لیورپول و سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال هم هست.

* نساجی - الهلال (نیمار جونیور) = ۷ بازیکن خارجی

نساجی مازندران با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. تیم قائمشهری به عنوان سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوبهار ازبکستان همگروه شد.

الهلال مهمترین رقیب نساجی است. تیم عربستانی با ۴ قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم قاره کهن به شمار می‌آید. بمب نقل و انتقالاتی آبی‌های ریاض بعد از ناکامی در جذب مسی هفته گذشته ترکید.

همه ستارگان رقبای عربستانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی ۲ ساله و دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. نیمار در راس خط آتشین آبی‌های ریاض قرار دارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام در خط حمله در کنار مالکوم ستاره سابق بارسلونا مثلث هجومی الهلال را با نیمار تشکیل می‌دهند. ۳ مهاجم سرشناس دنیای فوتبال که تجربه بازی در لالیگا و انگلیس را دارند خط حمله تیم عربستانی را بسیار خطرناک می‌کند.

نوس، بازیکن پرتغالی ولورهمپتون و کولیبالی، مدافع چلسی از دیگر ستاره‌های الهلال به شمار می‌روند. در چارچوب دروازه هم یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش و سویا قرار دارد که گل زدن به الهلال را سخت می‌کند.

ساویچ، کاپیتان لاتزیو با تجربه بسیار بالا در خط میانی الهلال حضور دارد تا به سالم الدوسری، ستاره تیم ملی عربستان و فوتبال آسیا کمک کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس