پیام مستقیم به نماینده فوتبال ایران/ پرسپولیس - النصر در امارات

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل زمان اندک باقیمانده تا شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امکان تغییر قانون قبلی این مسابقات در خصوص دیدار تیم های ایرانی و عربستانی را ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ مقابل النصر عربستان برگزار می‌کند.

بهبود روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان و دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با همتای سعودی خود امیدواری‌هایی را نسبت به برگزاری بازی نمایندگان فوتبال ایران با عربستان در خاک هر کشور ایجاد کرد.

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام برنامه زمانبندی بازی‌های فصل پیش روی لیگ قهرمانان مکان برگزاری بازی‌های پرسپولیس، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران مقابل رقیبان عربستان را نامشخص اعلام کرد تا همچنان ابهام درباره محل بازی‌های نمایندگان این دو کشور وجود داشته باشد.

پرسپولیس تنها نماینده فوتبال ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیاست که با یکی از نمایندگان عربستان بازی می کند تا همه انتظار بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی را بکشند اما فدراسیون فوتبال پاسخی متفاوت به این موضوع را به طور شفاهی اعلام کرده است.

مدیران فدراسیون به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند احتمال دارد دبی امارات میزبان بازی با النصر در دیدار نخست ACL باشد و آنها هماهنگی‌های لازم را در این زمینه به کار بگیرند چونکه زمان کافی برای تغییر قوانین با تاییدیه های حکومتی هر دو کشور نیست اما پیگیری‌های ابتدایی برای تغییر محل برگزاری سایر مسابقات آغاز شده است.

حالا به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها برای دیدار با النصری که بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ و… را در اختیار دارد چاره‌ای جز سفر به امارات ندارند. گرچه این تیم به دلیل اشتباهات صورت گرفته در پیج اینستاگرام رسمی باشگاه در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی با شکایت باشگاه گوا هند مبنی بر برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در سال ۲۰۲۰ نمی‌توانست با طرفداران خود مقابل النصر بازی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    انشاءالله داخل کشور برگزار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس