کد خبر 1521441
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
النصر برای پرسپولیس غول نیست/ یاران رونالدو از سرخپوشان می‌ترسند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که تیم‌های النصر و الدحیل در آسیا غول نیستند، گفت: انگیزه بالایی که بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با ستاره‌های فوتبال جهان دارند عامل برتری سرخپوشان است.

به گزارش مشرق، حضور پرسپولیس، النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان در گروه E لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا اهالی فوتبال آن را «گروه مرگ» بنامند.

محمدرضا مهدوی ضمن اشاره به این موضوع درباره آخرین شرایط پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کرد:

پرسپولیس خوشنام تر از النصر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌های ابتدایی خود را به سابقه درخشان سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داد و گفت: عملکرد چند فصل اخیر پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم همواره یکی از قطب‌های مهم فوتبال آسیا بوده است. پرسپولیس نه تنها برای خودش اعتبار ایجاد کرده بلکه با هوادارانی هم که دارد برای آسیا خوشنامی آورده است.

بیشتر بخوانید:

پیام به نماینده ایران؛ پرسپولیس - النصر در امارات

مهدوی ادامه داد: النصر قطعاً از این پرسپولیس ترس دارد چون همین جای کار هم با وجود تمام ستارگانش با حضور در پلی آف توانست به مرحله گروهی برسد اما پرسپولیس سرگروه بود. قطعاً پرسپولیس خوشنام تر از النصر است.

النصر برای پرسپولیس غول نیست/ یاران رونالدو از سرخپوشان می‌ترسند

جذب فوق ستاره‌ها جذاب است اما...

«النصر نه تنها به حضور رونالدو، مانه، بروزوویچ و باقی ستاره‌هایش افتخار می‌کند بلکه تیم‌های رقیبش هم از این موضوع خوشحال هستند». مهدوی با بیان این جمله انگیزه تیم‌هایی که مقابل فوق ستاره‌ها بازی می‌کنند را بسیار زیاد دانست و گفت: بازیکنی که می‌خواهد جلوی رونالدو بازی کند کوه انگیزه است چون می‌داند کل دنیا همان بازی را می بیند و شاید ستاره اقبالش برای شهرت و ترانسفر خوب در همان یک دیدار باشد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: من چالش بازی با ستارگان را سخت ولی جذاب می‌بینم. این اتفاقی است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود اما حالا تیم‌های ایرانی می‌توانند از آن بهره ببرند.

النصر غول نیست مثل الدحیل

مهدوی درباره همگروه های پرسپولیس تصریح کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند. النصر و الدحیل مقابل تیم فعلی پرسپولیس ترس خواهند داشت. آنها غول‌های پرسپولیس نخواهند بود.

یحیی با کمبودها عالی است

مهدوی درباره نتایج پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ برتر ادامه داد: باید نقل و انتقالات پرسپولیس را آنالیز کرد. لیست خرید یحیی در بخش مهاجمان فراهم نشد. او با موجودی فعلی فوق‌العاده نتیجه گرفته است. یحیی شخصیت و اعتبار پرسپولیس را افزایش داد. ریسک پذیری او در همین دیدار با ذوب آهن باعث جلوگیری از شکست شد.

او افزود: لیست خرید پرسپولیس فرق داشت. باشگاه بودجه کافی نداشت تا حالا کمبود مهاجم کاملاً مشهود باشد. دلسوزی یحیی باعث می‌شود هر بازیکنی را جذب نکند وگرنه برایش کاری نداشت مهاجم خارجی درجه چندم بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 3
    خخخخخخخخخخخخ خداییش خوب اعتماد به نفسی دارن لنگیا.خودگویی و خود خندی میکنن. باد ماجرای جان میدهیم جام نمیدهیم افتادم
  • مجتبی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    مسی باید از پرسپولیس بترسد نه رونالدو
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 2
    استایل بازیکنان عربستانی به لیگ جزیره میخوره بعید حرفی برای گفتن داشته باشیم
  • ایرانی واداده بیکار IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 1
    آره ! قسم نمی خورم ولی باور کنید که من هم شنیدم که تیم النصر و یاران رونالدو بعد از آنکه قرعه کشی انجام و تیمهای هر گروه مشخص شد ؛ مادامی که فهمیدند که با پرسپولیس ایران هم گروه شده اند. تا الان کل بازیکنان و کادر مدیریتی آن تیم غش کرده و حال دو سه نفر دیگر هم وخیم اعلام شده است 😄😄😄
    • لنگی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      ولی من شنیدم از ترس فوتبال و کنار گذاشتن و قراره این سه باشگاه منحل بشه خخخخ
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    الان لاپورته و مانه و رونالدو و‌برزوویچ و اتاویو و با اینهمه بازی در لیگ قهرمانان از چی بای بترسن ؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    یاران رونالدو از پرسپولیس می ترسند و خود رونالدو هم از بیرانوند میترسه !
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    چرت نگو خنده ام گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس