کد خبر 1521379
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
آزمایش موشکی جدید مقاومت غزه به سمت دریا

مقاومت فلسطین در نوار غزه آزمایش موشکی جدیدی را به سمت دریا با هدف توسعه توان نظامی و افزایش آمادگی‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر انجام داد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که مقاومت فلسطین در نوار غزه صبح امروز یکشنبه، ۲۷آگوست یک موشک به سمت دریا را به عنوان بخشی از توسعه توان نظامی خود پرتاب کرد.

خبرنگار المیادین در گزارشش افزود: مقاومت فلسطین به عنوان بخشی از روند آمادگی و توسعه توان نظامی خود و افزایش دقت، این آزمایش موشکی را به سمت دریا انجام داد.

در ۱۷آگوست هم خبرگزاری‌های فلسطینی گزارش داده بودند که مقاومت فلسطین در نوار غزه با توجه به تشدید ظلم اشغالگران نسبت به اسرای فلسطینی به ویژه در زندان صحرای نقب، مانور موشکی بزرگی را انجام داده است.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از منابع مقاومت گزارش داد که مقاومت در این مانور بیش از ۵۰ فروند موشک از جمله موشک‌های «عیاش ۲۵۰» به سمت دریا شلیک کرد.

طی ماه‌های گذشته مقاومت فلسطین باهدف به نمایش گذاشتن آمادگی‌های خود برای هرگونه رویارویی احتمالی در آینده با رژیم اشغالگر ، به‌طور دوره‌ای آزمایش‌هایی موشکی را به سمت دریا انجام داده است.

این مانورهای نظامی با توجه به تهاجمات مکرر رژیم صهیونیستی به شهرها و شهرک‌های فلسطینی صورت می‌گیرد. عصر دیروز هم نیروهای اشغالگر به شهر طولکرم و اردوگاه آن یورش بردند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

روز گذشته گردان سرایاالقدس در طولکرم اعلام کرد که توانسته است نیروهای اشغالگر را در محور (المدارس- البلاونه- الربایعه) و تعدادی از محورها در مجاورت قرارگاه با سلاح متراکم و مواد منفجره هدف قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس