کد خبر 1520537
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
افشاگری اپوزیسیون علیه کاسبی یکدیگر+فیلم

یک فعال اپوزیسیون در مصاحبه با همکارش می‌گوید: (مسیح علینژاد) به اسم فعالیت سیاسی برای خودش کاسبی راه انداخته، این پول برای مردم ایران است.

به گزارش مشرق، اخیرا ویدیویی توسط براندازان منتشر شده است که یکی از اپوزیسیون اعتراف می‌کند دلارهای مردم را به جیب زده است. شخصی به‌نام علیرضا آخوندی که در سوئد زندگی می‌کند، در ویدیویی می‌گوید از مردم ۱۱۰ هزار دلار کمک جمع‌آوری کرده است. سوال کننده از سرانجام این پول‌ها می‌پرسد و این شخص در جواب می‌گوید که صرف خود کرده است، چون زحمت کشیده است تا سیاست غرب را علیه ایران تغییر دهد!

علیرضا آخوندی:«۱۲ هزار یورو نه، ۱۱۰ هزار یورو پول جمع کردیم. با این پول هم زحمت کشیدیم سیاست غرب رو تغییر دادیم!»

البته این ویدیو جای تعجب ندارد چرا که اپوزیسیون و لیدرهای برانداز، بارها از این نوع کمک‌ها به بهانه‌های مختلف جمع کرده‌اند ولی سرنوشت آنها هیچ‌گاه مشخص نشده است. شخصی دیگر به‌نام سام رجبی در اوج اغتشاشات برای گرفتن وکیل در دادگاه‌ها به بهانه دفاع از حقوق مردم، پول‌های زیادی جمع‌آوری کرد.


بارها شده است که اپوزیسیون علیه یکدیگر افشاگری کرده‌اند و کاسبی یکدیگر را لو داده‌اند. شهرام همایون از اپوزیسیون خارج‌نشین، اخیرا از رقم کاسبی حمید فرخ‌نژاد پرده برداشته و می‌گوید: «این جهل سیاسی تا کجا؟! همه اینها به پول برمی‌گرده؛ به این کارها مزدوری گفته میشه، مزد می‌گیره کار انجام میده. بله خوب میدونیم آقای حمید بالاخره هر مصاحبه‌ای ۱۵۰ پوند در ماه هم رقمی است.»


بعد از اغتشاشات سال گذشته ریحانه پارسا در استوری‌های خود به کاسبی احسان کرمی و برزو ارجمند پرداخته و اعتراف کرده است که این دو سلبریتی در اوج اغتشاشات مشغول کاسبی با خون مردم ایران بودند.

افشاگری اپوزیسیون علیه کاسبی یکدیگر+فیلم


مسیح علینژاد که به صورت آشکار از دولت آمریکا برای فعالیت‌های ضد ایرانی‌اش حقوق می‌گیرد، تاکنون بیش از ۷۳۰هزار دلار از دولت آمریکا حقوق دریافت کرده است.

افشاگری اپوزیسیون علیه کاسبی یکدیگر+فیلم


آش کاسبی مسیح علینژاد آن‌قدر شور است که حتی صدای اپوزیسیون را هم علیه این شخص درآورده است. در ایام اغتشاشات صوتی از مجری شبکه بهایی منوتو بیرون می‌آید که از کاسبی مسیح علینژاد از آشوب‌های خیابانی پرده برمی‌دارد.


گویا تیغ‌زدن جیب مردم به بهانه‌های مختلف و کسب و کار اپوزیسیون با خون‌های ریخته شده در کف خیابان، در بین براندازان، تبدیل به یک امر عادی شده است که در آنتن زنده هم یکدیگر را رسوا می‌کنند. یک فعال اپوزیسیون در مصاحبه با همکارش می‌گوید: «(مسیح علینژاد) به اسم فعالیت سیاسی برای خودش کاسبی راه انداخته، این پول برای مردم ایران است و باید شرمگین باشی متأسفانه از مهناز افشار و گوگوش تا مسیح علینژاد با پول‌های مردم کاسبی راه انداخته‌اند!»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    32 1
    تا برخی چون الاغ، سواری رایگان بدهند،چرا خرسوار نباشد؟!؟!؟!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    13 2
    حماقت کمبود شماهاست که هرکسی میارید بازیگر میکنید بچهای افراد مذهبی یک نقطه ضعف بزرگی که دارن عاشق دوست شدن با این افراد گشتن با اینها هستند احساس کمبود میکنند و دوست دارند با غرب زدها بگردند
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      2 0
      بچه های افراد مذهبی؟ لطفا از طرف خودت حرف بزن
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    7 0
    تا خر خوب نباشه خرسوار باید پیاده راه بره. خوشبختانه در زمینه خر مرغوب هیچ کمبودی نداریم و خرای ایران معروفیت جهانی کسب کردن طوری که بازار خرای قبرسی کساد شده. پس درود بر گاگول شفتالوی ساده لوح پای ماهواره!
  • حسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    15 0
    بر خوشون و دنباله رو های احمقشون تا قیامت لعنت
  • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    5 0
    سلام از سایت دقیق مشرق بسیار بعید بود که اسم جعلی "مسیح" علینژاد را اشتباه چاپ کنه نام این هرزه "مصی" علینژاد است مراقب باشید با دادن نام مسیح به این باجگیر چه خدمتی به او می کنید کلمه مسیح بار معنایی بسیار بزرگی دارد و اشتباه های تایپی برای این خائن فرصت ایجاد می کند
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    7 0
    شهرام همایون خودش سردسته کلاهبردارهای لوس آنجلس نشینه و معصومه علینژاد ، شادی صدر ، علبرضا آخوندی ، تریتا پارسی ، هوشنگ امیر احمدی ، علی واعظ ، امیرقاسمی و ... شاگردهای شهرام همایون هستند .
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    6 0
    کاش کسانی که فکر می کنند این جماعت به فکر مردم وکشورشون هستند کمی فکر کنند این افراد متاسفانه تهی از ایمان وانسانیت هستند اینا اگر کوچکترین پستی داشتند به صغیر وکبیر رحم نمیکردند وقتی کسی ادعاش گوش فلک رو کر میکنه بعد به خواهرخونی خودش رحم نمیکنه چه انتظاری میشه داشت .تو زلزله ی غرب کشور چقدر اینا پول جمع کردند وبعد معلوم نشد چی به سر پولها اومد
  • ندا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 0
    بخوابم نیان
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 0
    کاسبی با مردم
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    6 0
    واقعا بعضی از جماعت ایرانی خیلی ساده‌لوح و احمق تشریف دارند
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 0
    علاوه بر گرفتن پول از دولتهای مخالف ایران مسیح علی نژاد و مهناز افشار با بازی کردن در فیلمهای پورن حسابی پولدار شدند .
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 0
    جالبه که هیچ کدوم از ربع پهلوی و گدایی و دزدی اون از فریب خورده ها نمی گند
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 7
    اره فقط شما خوبید
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 3
    توی بورس دولت خودمون هزاران میلیارد از جیب مردم دزدی کرده .
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      اولا این دولت نه ، دولت قبلی دوما دولت بنفشی که مورد حمایت امثال همین سلبریتی و خرمخ نژادها بود
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    این خرمخ نژاد واقعا دیگه شورش رو دراورده مرتیکه دوگانه سوز هم از اخور هم از توبره خور خودشیفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس