کد خبر 1519835
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کدام کشتی‌گیر دیوید تیلور را شکست خواهد داد؟

اتحادیه جهانی کشتی اسامی ۶ کشتی‌گیر ستاره را مطرح کرده و این سوال را پرسیده کدامیک تیلور را شکست می‌دهد؟

به گزارش مشرق، مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی از اواخر شهریورماه به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود که نخستین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس نیز محسوب می‌شود.

سال گذشته در وزن ۸۶ کیلوگرم دیوید تیلور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد در همین راستا اتحادیه جهانی کشتی با طرح سوال "چه کسی قهرمان می‌شود؟" اسامی مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم را مطرح کرده است.

اتحادیه جهانی در این باره نوشت: آیا ۶ کشتی‌گیر مطرح می‌توانند تیلور را متوقف کنند؟

کدام کشتی‌گیر دیوید تیلور را شکست خواهد داد؟

اسامی ۶ کشتی‌گیر برتر وزن ۸۶ کیلوگرم به شرح زیر است: حسن یزدانی، دارن کاروگلیوف، میلس امین، عظمت دولت‌بکوف، بوریس ماکویف و ابوبکر آباکاروف

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 0
    در آخرین مبارزه یزدانی - تیلور که در آمریکا انجام شد شاید تماشاگران امریکائی تا حدودی در برد تیلور و نحوه مبارزه یزدانی تاثیر داشتند. در شهریور امسال که مسابقات در صربستان انجام میشود در صورتیکه فدراسیون کشتی بتواند با یک فراخوان تماشاگران ایرانی را از سراسر اروپا یا حتی ایران به این مسابقات بکشاند در برد یزدانی موثر خواهد بود. در ضمن هرکس که مدال طلا میخواهد لااقل بایستی سه نفر از بین شش کشتی گیر دیگر 86 کیلو را از پیش رو بردارد که کار ساده ائی نیست. اگر حسن یزدانی در نحوه و کیفیت کشتی خود نسبت به سال قبل تغییر چشمگیری داده باشد پیروزی او بر تیلور و مابقی رقبا کار سختی نیست.
  • رضامحمدی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    امسال حسن یزدانی قهرمان میشه شک نکنید من براش دعا کردم حتماً میبره حسن جان به امید خدا با طلا برگردی ایران برات جشن بگیریم یا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس