کد خبر 1519739
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
هرتزوگ: روزهای دردناکی را سپری می‌کنیم

رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به ۲ عملیات موفق نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری گفت که اسرائیلی‌ها روزهای سخت و دردناکی را سپری می‌کنند.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به عملیات الخلیل در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

نیروهای مقاومت فلسطین، قبل‌ازظهر امروز، در عملیاتی چند شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات ۱ صهیونیست به هلاکت رسید و ۵ تن دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش شبکه «المیادین» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، اسحاق هرتزوگ در واکنش به این عملیات و عملیات روز شنبه گفت: «روزهای سخت و دردناکی برای اسرائیلی‌هاست، زیرا دشمنان ما به هر طریقی تلاش می‌کنند تا به ما ضربه بزنند و به ما آسیب برسانند».

نیروهای مقاومت، روز شنبه، نیز در عملیاتی موفق شده بودند ۲ صهیونیست را روز شنبه در شمال کرانه باختری در منطقه حواره به هلاکت برسانند.

سخنگوی حماس، امروز، در واکنش به عملیات الخلیل گفت: «جوانان رزمنده‌ی کرانه باختری قادر هستند علی‌رغم آماده‌باش نظامیان، از تمام دیوارهای امنیتی صهیونیست‌ها عبور کنند. عملیات استشهادی ادامه خواهد یافت و تا زمان بیرون‌راندن اشغالگران و جاروکردن شهرک‌نشینان از خاکمان تشدید خواهد شد».

علی‌رغم انجام دو عملیات طی چند روز گذشته در اراضی اشغالی فلسطین، نیروهای رژیم صهیونیستی تا لحظه انتشار این گزارش نتوانسته‌اند مجریان عملیات‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 1
    به یاری یهوه اسرائیل همیشه از بحرانها پیروز بیرون اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس