ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ با حضور وزیر کشور بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، ولی الله بیاتی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور و استاندار شیراز حضور یافتند و ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی در این نشست حضور داشتند و گزارشی از ابعاد حادثه و اقداماتی که از قبل انجام داده بودند، ارائه کردند.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، فرد تروریست از قبل در نزدیکی حرم خانه گرفته و توانسته بود سلاح و مهمات خود را وارد کند. همچنین آنان برنامه گسترده‌ای داشتند اما موفق نشدند که آن را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نتایج جلسه امروز این بود که لایحه ساماندهی اتباع بیگانه حتماً تعیین تکلیف شود تا ورود و خروج اتباع خارجی به کشور کنترل شود.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین قرار شد امکانات لازم مانند دوربین در اطراف این اماکن مهم برای کنترل بیشتر رفت و آمدها نصب شود و انجام اقدامات پیشگیرانه و توجه به تأمین امنیت اماکن مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس