کد خبر 1520566
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
طارمی برای انتقال به میلان شخصا دست به کار شد

ستاره ایرانی پورتو به صورت رسمی درخواست جدایی داد تا راهی سری آ شود.

به گزارش مشرق، آینده مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با باشگاه پورتو همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. باشگاه پرتغالی همچنان اصرار دارد ستاره ایرانی را با مبلغ دلخواهش بفروشد ولی با این قیمت مشتریان طارمی نمی توانند اقدام کنند.

میلان، اینتر، تاتنهام و منچستر یونایتد بخشی از مشتریان بزرگ طارمی در تابستان کنونی هستند که هیچکدام با سنگ اندازی پورتو موفق به شکار ستاره ایرانی نشدند.

طارمی برای انتقال به میلان شخصا دست به کار شد

این بار طبق گزارش «پاچینی» روزنامه‌نگار یورو اسپورت فرانسه مهدی طارمی به سیم آخر زده و از مدیران باشگاه پورتو خواسته با پیشنهاد میلان موافقت کنند تا بتواند راهی سری آ شود.

این خبرنگار اعلام کرد طارمی اصرار دارد پیراهن میلان را برتن کند. این بازیکن ایرانی با مدیران روسونری به توافق رسیده و تنها به رضایت باشگاه پورتو نیاز دارد.

طارمی درخواست جدایی اش را به مدیران پورتو اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 0
    خدا کمکش کن طارمی رو
  • علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    بار الهی خودت طارمی ملظوم از دست پورتو بچه کش نجات بده منچزدر لوسندوس لیمان منچزدر سیشی همه برای نجات طالبی به خط شدن دست به دعا بردن مثل اینکه دیروز میلان بنگلادش هم اضافه شده پسر خوب مثل سردار طلبه داشته باشه بهش زنگ میزنن اونجا اروپاست یعنی قانون ایران نیست که یه تیم سهمیه پنالتی افساید داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس