کد خبر 1519300
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

جک اس ۳ (JAC S3) یک SUV جمع و جور است که توسط شرکت خودروسازی (JAC Motors)، که یک خودروساز چینی تولید شده است. به طور کلی، جک s3 یک SUV جمع و جور، کم استهلاک و قابل اعتماد و شیک است که طیف وسیعی از ویژگی ها و قابلیت ها را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این خودرو برای اولین بار توسط شرکت کرمان موتور سال 1396 وارد بازار ایران شد.

تعویض قطعات بنابر بر خرابی و استهلاک و یا تصادف امری طبیعی است و مالکان باید به فکر خرید لوازم یدکی اصلی با قیمت مناسب باشند. باتوجه به تیراژ پایین این خودرو تهیه لوازم یدکی جک s3 یکی از نگرانیهای مالکان این خودرو است. کمبود قطعات یدکی جک s3 یکی از دغدغه های مالکان این خودرو در شهرهای مختلف کشور است. از طرفی قطعات یدکی با کیفیت و اورجینال جک نایاب و گران هستند.

در صورتیکه نسبت به اصالت و کیفیت قطعه اطمینان وجود داشته باشد خرید اینترنتی لوازم یدکی جک s3 یک گزینه معقول است. اعتماد یدک بعنوان یکی از واردکنندگان قطعات جک، از اهمیت نصب و استفاده از قطعات اصلی جک s3 آگاهی دارد و خدمات فروش اینترنتی لوازم جک s3 را ارائه میدهد.

بهتر است اول برخی نکات مهم درباره قطعات یدکی جک s3 را مرور کنیم. سپس به معرفی خدمات اعتماد یدک در زمینه لوازم یدکی جک اس ۳ میپردازیم.

اعتماد یدک: معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی جک s3

نکات مهم درباره قطعات جک s3

  • برای قطعات مربوط به سیستم تعلیق جک s3 بهتر هست از کمک فنر های مناسب و باکیفیت گازی روغنی استفاده شود تا طول عمر بهت و سواری نرمتری را تجربه کنید. پیشنهاد ما استفاده از کمک فنر جک اس ۳ برند رگتی است.
  • بسیاری از اقلام موتوری و گیربکسی و برخی لوازم جلو بندی جک s3 مشابه با لوازم جک j4 هستند. قطعاتی نظیر رام زیر موتور جک s3 و طبقهای جلوی جک s3 دارای شباهت زیادی در این دو خودرو هستند اما بدلیل تفاوت های جزیی امکان استفاده مشترک را ندارند.
  • جک اس 3 همانند برادر بزرگتر خود جک اس 5 دارای فاصله کمی از سطح جاده میباشد و در واقع suv نمیباشد و یک خودرو Crossover شهری محسوب میشود. به همین دلیل فلاپ سپر جلو جک s3 و مه شکن های جلوی جک اس ۳ همواره در معرض آسیب میباشند.
  • قطعات خودرو دارای طول عمر مشخصی هستند و بعد از مدتی باید تعویض شوند. این امر به خصوص در لوازم مصرفی جک S3 (فیلتر بنزین، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، شمع و ...) صدق میکند. در صورتی که تعویض قطعات به موقع صورت نپذیرد خرابی دیگر قطعات موتوری و گیربکسی اتفاق خواهد افتاد و هزینه های بالایی را برای مالک خودرو رقم خواهند زد.
  • کمبود قطعات یدکی جک باعث شده است تا برخی از مالکان به فکر استفاده از قطعات استوک و اوراقی روی بیاورند. باید گفت که اگرچه خرید لوازم یدکی استوک جک s3 اقتصادی به نظر میرسد اما ریسک هزینه های جانی و مالی را بالا خواهد برد.

اعتماد یدک: معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی جک s3

لوازم یدکی جک S3 را از کجا تهیه کنیم؟

در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی اعتماد یدک، قطعات یدکی جک با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهیم. دسته بندی لوازم جک s3 ارائه شده در اعتماد یدک به شرح زیر است:

  • لوازم یدکی موتوری جک s۳: ترموستات، بوش‌ها، میل لنگ، یاتاقان، سیلندر، سر سیلندر، میل سوپاپ و تسمه تایم …
  • لوازم بدنه جک s۳: درب‌های عقب جلو راست چپ، درب صندوق، کاپوت، سپر، جلو پنجره، چراغ و مه شکن، دستگیره در، لولا و شلگیر …
  • لوازم داخل اتاق: دستگیره ، آفتابگیر، داشبورد، ایربگ
  • لوازم جلوبندی جک s3: طبق، میل فرمان، دسته موتور، سیبک، کمک فنر، رام و اکسل
  • قطعات برقی و الکترونیکی جک s3: کلیدها، شمع موتور، سنسورها، کویل، ecu
  • لوازم گیربکس جک اس 3: دیسک و صفحه کلاچ، بلبرینگ، پمپ کلاچ، خنک کن گیربکس
  • قطعات یدکی سیستم ترمز: لنت ترمز عقب و جلو، دیسک ترمز، پمپ ترمز و …
  • لوازم کولر و بخاری جک s3: رادیاتور، فن، شیلنگها، ترموستات

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی جک ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده و خرید قطعات یدکی خودروی جک s3 مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. روشهای ارسال متنوعی برای ارسال قطعات برای مشتریان در شهرستانها در نظر گرفته شده است. به منظور رفاه حال مشتریان تهرانی امکان خرید حضوری در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد.

کیفیت قطعات جک s3 در اعتماد یدک چگونه است؟

از نظر کیفیت نیز قطعات جک اس ۳ که در اعتماد یدک عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک جک اس ۳ می‌باشند. قطعات غیر شرکتی جک از نظر سطح کیفیت تنوع بسیار زیادی دارند. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کننده‌های شخصی از کشور چین وارد می‌شوند، با توجه به اینکه با چه مشخصه‌های کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. قطعات در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه میشوند.

بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان قطعات تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات وارداتی از چین از واردکننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده و خرید قطعات یدکی جک مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد.

مزایای خرید لوازم یدکی از اعتماد یدک چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اعتماد یدک مقصد نهایی صاحبان خودروهایی است که به دنبال قطعات ماشینهای چینی با کیفیت و قیمت مناسب هستند:

۱- طیف گسترده ای از قطعات یدکی

اعتماد یدک طیف گسترده ای از قطعات یدکی را برای برندهای مختلف ماشینهای چینی ارائه می دهد. اگر به دنبال قطعات موتوری، قطعات جلوبندی، لوازم برقی خودرو، لوازم بدنه، لوازم مصرفی نظیر لنت ترمز، فیلتر، شمع، روغن موتور، دیسک و صفحه کلاچ، تسمه و زنجیر تایم، یا هر قطعه دیگری برای ماشین چینی خود هستید، آن را در وب سایت اعتماد یدک پیدا خواهید کرد.

۲- لوازم یدکی با کیفیت بالا

اعتماد یدک فقط قطعات یدکی را از برندهای معتبر عرضه می کند. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان، قطعات یدکی تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات وارداتی از چین از واردکننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

۳- قیمت های رقابتی

در اعتماد یدک این آگاهی وجود دارد که نگهداری از خودرو هزینه بر است. اعتماد یدک قصد دارد به مشتریان خود در صرفه‌جویی در هزینه‌های خود کمک کند. با قیمت های منصفانه لوازم یدکی، می توانید مطمئن باشید که بهترین کالا را در قبال پول خود دریافت خواهید کرد.

۴- وب سایت کاربر پسند

وب سایت اعتماد یدک به گونه ای طراحی شده است که تجربه خریدی بدون دردسر را برای مشتریان خود فراهم کند. متناسب با نیاز خریداران، تمامی محصولات فروشگاه اعتماد یدک به راحتی قابل دسترس و مشاهده خواهد بود و کاربران می توانند لوازم یدکی مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان، جستجو، انتخاب و اطلاعات فنی آن ها را مطالعه و سفارش گذاری کنند. وب سایت اعتماد یدک سازگار با موبایل است، بنابراین می توانید در هرشرایطی خرید خود را در وب سایت ما ثبت کنید.

۵- تحویل سریع

اعتماد یدک تحویل سریع و مطمئن را به همه مشتریان خود ارائه می دهد. در اعتماد یدک گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتمادی را ارائه میشود تا قطعات یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد. امکان ارسال قطعات یدکی بصورت اسنپ در تهران و بصورت چاپار، تیپاکس، بابری برای شهرستان‌ها فراهم است. مشتریان تهرانی در صورت تمایل این امکان را دارند تا با مراجعه حضوری به فروشگاه اعتماد یدک، خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

۶- خدمات مشتری عالی

در اعتماد یدک با ارائه خدمات مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی در ساعات کاری به مشتریان، این امکان را فراهم شده که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید لوازم یدکی خودروی چینی خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات یدکی موجود در سایت سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند. ما همچنین یک خط مشی بازگشت وجه، بدون دردسر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که رضایت شما اولویت اصلی ما است.

اعتماد یدک: معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی جک s3

معرفی خودروی جک S3

جک s3 اولین بار در سال 2015 معرفی شد. این خودور از نظر ظاهری و امکانات با توجه به قیمت یکی از خودرو های منطقی محسوب میشود. از اغاز تولید جک s3 در چندین بازار به ویژه در آسیا و آمریکای جنوبی محبوبیت پیدا کرد. کمپانی جک از خودروسازان معتبر چینی حاضر در بازار ایران است و اغلب محصولاتش در کشورمان مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کیفیت قابل‌قبول و استفاده از آپشن‌های مناسب از جمله نقات قوتی هستند که باعث شدند اعتبار برند جک روندی صعودی داشته باشد. در این بین نباید نقش کرمان‌موتور را به عنوان نماینده فروش جک نیز نادیده گرفت، چراکه با تداوم عرضه و ارائه خدمات نسبتاً خوب، زمینه را برای عرض اندام بهتر محصولات کمپانی JAC فراهم نموده است. جک مدل S3 یکی از همین ماشین‌ها می‌باشد که هرچند هرگز به محبوبیت برادر بزرگ‌ترش یعنی S5 دست نیافته اما موفق شده جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کند. در حقیقت مزیت‌های جک s3، این کراس‌اوور کامپکت به معایبش میچربند و به همین علت می‌توان آن را به عنوان یک انتخاب منطقی در میان گزینه‌های موجود در نظر گرفت.

مزایا و معایب جک S3

  • سواری نرم و لذت‌بخش
  • امکانات بهتر از خودروهای داخلی
  • بازار خرید و فروش متعادل
  • خدمات پس از فروش گسترده
  • استهلاک کمتر موتور تنفس طبیعی
  • توان موتور پایین‌تر از رقبای توربوشارژ
  • ظاهر ناهماهنگ و نه‌چندان دلچسب
  • عایق بندی کابین خوب نیست.
  • فضای کم صندلی عقب

در اینجا برخی از ویژگی ها و مشخصات کلیدی JAC s3 آورده شده است:

نام خودرو

جک S3

حجم موتور

1600 سی سی

گیربکس

6 دنده دستی و اتومات

قدرت موتور

107 اسب بخار

حداکثر سرعت

180 کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت

7.6 لیتر در صد کیلومتر

حجم باک

۴۵ لیتر

سایر امکانات

پیشرانه میتسوبیشی - استاندارد آلایندگی یورو 4 - گیربکس 5 سرعته دستی - سیستم هشدار دهنده باز بودن درب - قفل ایمنی کودک - فرمان هیدرولیک قابل تنظیم - سیستم تنظیم ارتفاع چراغهای جلو - قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل - گرم کن شیشه عقب - سیستم کولر و تهویه مطبوع - صندلی عقب تاشو - سنسور دنده عقب - چراغ مه شکن جلو - چراغ ترمز سوم - چراغ جلو و عقب هالوژن - آئینه های جانبی برقی - چراغ مطالعه - رینگ آلومنیومی - چراغ لادری - برف پاک کن شیشه عقب

اعتماد یدک: معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی جک s3

جمع بندی

در بازار پرتلاطم خودرو که با تورم اقتصادی و تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، وجود یک فروشگاه آنلاین معتبر بیش از گذشته احساس می‌شود. بدین دلیل که مردم اغلب مشکل پیدا کردن لوازم یدکی خودروهای چینی را دارند و از طرفی، بازار مملو از محصولات تقلبی است. بنابراین یافتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی جک برای صاحبان این مدل خودروهای چینی امری ضروری است.

و در پایان اعتماد یدک همچنان در حال رشد و توسعه است تا خدمات بیشتر و با کیفیتتری را ارائه دهد و به مرجعی بزرگ در زمینه تأمین و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی تبدیل شود.

در اعتماد یدک با ارائه خدمات مشاوره قبل از خرید قطعه و پشتیبانی در ساعات کاری، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند.

در پایان، اگر به دنبال قطعات یدکی با کیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای خودروی خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس www.etemadyadak.com مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت اعتماد یدک دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری لوازم یدکی از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف - کد پستی 1146937161 فروشگاه اعتماد یدک مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس 02191007023 تماس بگیرید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس