کد خبر 1519970
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
حمایت هماهنگ بازیکنان فولاد از منصوریان

بازیکنان فولاد با انتشار پستی هماهنگ، به حمایت از سرمربی خود یعنی علیرضا منصوریان پرداختند و خواستار تزریق آرامش به تیم شدند.

به گزارش مشرق، بازیکنان فولاد در پستی حمایتی از علیرضا منصوریان نوشتند: با سلام خدمت هواداران عزیز، فهیم و میهمان نواز اهوازی در حال حاضر ما بازیکنان و کادر فنی احتیاج مبرم به آرامش و حمایت از سوی شما هواداران در استادیوم و سطح استان داریم. در بازی قبل، از لحظه گرم کردن دچار آسیب روحی شدیم.

از یک طرف وجود شما در استادیوم به عنوان صاحبان اصلی فولاد باعث دلگرمی ماست و از سوی دیگر توهین به سرمربی دوستداشتنی ما که حکم معلم و برادر بزرگ ما را دارد مایه ناراحتی عمیق ماست. ما با آقای منصوریان خیلی در آرامش هستیم. ما به حمایت شما هم بسیار بسیار نیازمندیم.

اجازه بدهید ما در آرامش بکارمان ادامه بدهیم و احساس غریبگی و تنهایی در بازیهای خانگی نداشته باشیم که اینگونه دودش به چشم ما می‌رود و سودش نصیب رقبا می‌شود.

بازیکنان فولاد با انتشار پست حمایتی به دنبال این هستند با روحیه‌ای منسجم به استقبال جدال با ملوان رفته و برای کسب اولین پیروزی تلاش کنند.

هواداران فولاد خوزستان از فصل گذشته تاکنون از عملکرد علیرضا منصوریان ناراضی بودند و خواستار برکناری وی هستند.

تیم فولاد خوزستان در هفته های اول و دوم برابر استقلال خوزستان و گل گهر سیرجان تن به شکست داد و در این هفته هم باید به مصاف ملوان در انزلی برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس