کلهر: در ۲ دیدار گذشته چیزی از مهاجمان پرسپولیس ندیدیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۲ بازی از لیگ برتر چیزی از مهاجمان این تیم ندیدیم. وقتی به یک بازیکن فرصت می‌دهند باید بهترین عملکرد خودش را نشان دهد.

به گزارش مشرق، محمود کلهر درباره پیروزی این تیم در هفته لیگ برتر برابر تراکتور تبریز، اظهار داشت: سه تیم مدعی همیشه برای قهرمانی می‌جنگند. اما پرسپولیس برای تکرار قهرمانی می‌جنگد و خدا را شکر همیشه موفق بوده است. در این بازی کادر فنی اقتدار خودش را نشان داد. متاسفانه کریم باقری در کادر فنی نیست و امیدوارم هر چه زودتر برگردد. وقتی تیم در تبریز مقابل ۷۰ هزار تماشاگر پیروز می‌شود، به طور قطع یک همدلی بزرگی پشت تیم است. بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی مجدد می‌جنگند و امید دارم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود.

وی در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: پرسپولیس همان روند سابق خودش را ادامه می‌دهد. بازیکنانی که جذب شدند می‌توانند به تیم در طول فصل کمک کنند. اما در این دو بازی چیزی از مهاجمان پرسپولیس ندیدیم و البته طبیعی است چرا که شهاب زاهدی به تازگی به پرسپولیس آمده و هنوز با تاکتیک گل‌محمدی آشنایی کامل ندارد، باید به او فرصت بدهیم که بهترین عملکرد خودش را نشان دهد. امیدوارم سرمربی تیم به مهدی عبدی نیز اعتماد کند چون بازیکن جوانی است همه ما شاهد بازی او بوده‌ایم و همیشه مهم‌ترین گل‌های پرسپولیس را عبدی به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

مشتری جدید برای مهاجم پرسپولیس از راه رسید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا خط حمله پرسپولیس دچار افت شده‌، اعلام کرد: نیاز به زمان دارد که بازیکن با تاکتیک مربی آشنا شود. پرسپولیس وقتی به یک بازیکن فرصت می‌دهد باید بهترین عملکرد خودش را نشان دهد. البته شهاب زاهدی با محیط پرسپولیس آشنایی دارد و البته از اروپا و با کلی تجربه به پرسپولیس بازگشته است. به نظر من او با زدن یک می‌تواند از این فشار روحی روانی خارج شود.

کلهر در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ، نیز گفت: امسال فقط سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ هستند. این فصل پرسپولیس با تمام توان می‌جنگد که دوباره عنوان قهرمانی فصل را به دست بیاورد.

وی درباره رفتار شجاع خلیل‌زاده با وحید امیری در بازی پرسپولیس با تراکتور اظهار کرد: شجاع بازیکن با تعصبی است و پیراهن هر تیمی را بپوشد به آن تیم وفادار خواهد بود. ولی به نظر من بازیکنی که چند سال در تیمی بود مقابل آن تیم قرار می‌گیرد باید حرمت آن تیم را هم حفظ کند. خدا را شکر وحید امیری بازیکنی با اخلاق در چندین فصلی که در پرسپولیس بوده بدون حاشیه برای تیم بازی کرده است. خوشحالم چنین بازیکنانی در تیم حضور داردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال ما متاسفانه زیر ساخت‌های خوبی ندارد و ما هیچ وقت نمی‌توانیم بهترین بازیکنان دنیا را به ایران بیاوریم. عربستان می‌خواهد با آوردن بازیکنان نامدار جهان، لیگ این کشور را به سطح ۵ لیگ معتبر دنیا برساند. به نظر من اگر پرسپولیس اردوهای مناسب برای لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند، می‌توانیم بهترین نتیجه را بگیریم و اگر این اتفاق بیافتد قهرمانی آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ولی تا دلتون بخواد باباحمیدشون، آقا مهدی تاج، آقا خداداد افشاریان دسته گل به آب داده اند!! ز تایید گل آفساید بگیرید تا اعزام ستون پنجم به تیم های حریف!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس