آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا با پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل وردربرمن/ شروعی خاطره‌انگیز برای هری کین

مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال آلمان در حالی فصل جدید این مسابقات را با یک برد خارج از خانه مقابل تیم وردربرمن آغاز کرد که ستاره این نبرد، مهاجم انگلیسی جدید باواریایی‌ها بود.

به گزارش مشرق، در اولین بازی از هفته نخست بوندس‌لیگا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، شب گذشته (جمعه) تیم‌های ‌فوتبال بایرن مونیخ و وردربرمن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر بایرنی‌ها به پایان رسید.

لروی سانه در دقیقه ۴ با پاس هم‌تیمی جدیدش هری کین گل نخست بازی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. در دقیقه ۷۵ دومین گل باواریایی‌ها رقم خورد و این بار هری کین خودش دروازه‌ تیم میزبان را باز کرد. به این ترتیب ستاره انگلیسی روی هر دو گل نخست تیمش نقش مستقیم داشت تا اولین بازی‌اش در بوندس‌لیگا را به خاطره‌ای شیرین تبدیل کند.

بایرن مونیخ در واپسین دقایق بازی دو گل دیگر هم به ثمر رساند. لروی سانه زننده گل نخست در دقیقه ۹۰ خودش را دو گله کرد و در دقیقه چهارم وقت‌های تلف‌شده ماتیس تل آخرین گل میهمان باواریایی‌ را زد.

در ادامه بازی‌های هفته نخست بوندس‌لیگا، امروز شش بازی دیگر انجام می‌شود که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت ۲۰ دورتموند پذیرای کلن خواهد بود. از ساعت ۱۷ نیز یاران سردار آزمون در بایرلورکوزن پذیرای مونشن‌گلادباخ هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس