وزارت اطلاعات: بین ۲ حادثه حرم مطهر شاهچراغ (ع) ۱۹۶ تروریست تکفیری بازداشت و یا معدوم شدند

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شده است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با ابراز تأثر و تأسف شدید از وقوع حادثه‌ی تروریستی مجدد در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) و عرض تسلیت شهادت مظلومانه‌ی شهدای آن بارگاه نورانی به خانواده‌های محترم داغ‌دیده و دعا برای سلامتی کامل و عاجل آسیب‌دیدگان، به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند:

۱- پیش از حادثه‌ی سال گذشته در آن حرم شریف، عوامل تروریسم تکفیری تلاش‌های متعددی برای انجام عملیات تروریستی علیه مشاهد شریف، بقاع متبرکه، هیآت و دیگر اماکن تجمع مردم متدین کشور طراحی کرده بودند که با تلاش‌های هوشیارانه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری دیگر حافظان امنیت کشور، از وقوع آن‌ها جلوگیری شده بود. آن پیشگیری مقتدرانه؛ خالقان تروریسم تکفیری را به تغییر راهبرد و اعزام تروریست‌های غیرایرانی رهنمون ساخت. براین اساس در واقعه‌ی سال گذشته، تمامی اعضای تیم تروریستی، اعم از عناصر عملیاتی، پشتیبانی و هدایت صحنه از عناصر بیگانه انتخاب و تنها چند روز پیش از عملیات وارد کشور شده بودند.

۲- همچنانکه در اطلاعیه‌ی مورخ ۱۶ آبان سال گذشته اعلام شد، با اعمال گسترده‌ترین تدابیر اطلاعاتی، امنیتی و فنّی، نه تنها تمامی اعضا و مرتبطین آن تیم ترویستی شناسایی و بازداشت شدند، بلکه تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات‌های مشابه وارد کشور شده یا به هر شکلی و در هر حدی با تروریسم تکفیری مرتبط بودند، شناسایی و بازداشت شدند. به‌این ترتیب در مجموعه عملیات‌های معطوف به واقعه‌ی سال گذشته، ۲۶ عامل تکفیری دستگیر شدند که جملگی، غیرایرانی و از ملّیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان بودند.

۳- گروهک آمریکا ساخته‌ی داعش که مسئولیت عملیات سال گذشته را برعهده گرفته بود، پس از محاکمه و مجازات تعدادی از عوامل آن جنایت، اعلام نمود که به عملیات انتقامی مبادرت خواهد ورزید. از آن پس تروریست‌های متعددی را به‌سوی خاک پاک ایران روانه کرد که جملگی تروریست‌ها، یا در مبدأ یا در مرزهای کشور، در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) معدوم شدند و یا در داخل دستگیر و در مسیر محاکمه قرار گرفتند. بدین‌سان از حادثه‌ی اول تا دوم حرم مطهر، تعداد ۱۹۶ تروریست تکفیری معدوم یا بازداشت شدند.

۴- عامل عملیات تروریستی اخیر دقیقاً از سنخ همان تروریست‌های تکفیری پیش‌گفته است که با کمال تأسف و دریغ به داخل کشور رخنه نموده است. او نیز همچون تروریست معدوم سال گذشته، تبعه‌ی کشور تاجیکستان است که از طریق سکوی خارجی تلگرام با گروهک داعش آشنا و جذب آن شده است. وی برای ورود به ایران از کشورهای تاجیکستان، ترکیه و پاکستان عبور کرده، سپس در ولایت بدخشان افغانستان آموزش دیده و از مرزهای شرقی به‌طور غیرقانونی وارد کشور شده است. در ایران از طریق همان سکوی خارجی (تلگرام) با سرپُل‌های هدایت‌کننده‌ی عملیات برای دریافت دستورالعمل و اسلحه در ارتباط بوده و نهایتاً در تاریخ یکشنبه ۲۲ مرداد ماه دست به عملیات تروریستی زده است.

۵- انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) کاملاً معنادار است. در سال گذشته، همزمان با اغتشاشات دشمن‌ساخته‌ی پاییز و در سال جاری، در آستانه‌ی سالگرد آن وقایع.

۶-، اما علاوه بر این نوع عملیات، کارفرمایان غربی- صهیونیستی داعش در ماه‌های گذشته گونه‌های دیگری از مزدوران خود را نیز برای انجام انواع عملیات خرابکارانه آموزش داده، تجهیز نموده و آماده‌ی اقدامات خرابکارانه کرده بودند که با الطاف الهی، تمامی آن‌ها شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند. تنها در پرونده‌ی کشف ۴۳ بمب در ۷ استان کشور که برای کارگذاری در هیآت و بقاع متبرکه در دهه‌ی اول محرم و مزار مطهر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و برخی تأسیسات حساس کشور تدارک دیده بودند (موضوع اطلاعیه‌ی مورخ دوم مرداد ماه جاری این وزارت)، ۱۴ تروریست مجهز و آماده عملیات دستگیر شدند.

۷- در روزهای اخیر، عناصر مهم دیگر اعزامی از سوی کانون‌های تروریست‌پرور، در تورها و تله‌های امنیتی گرفتار شدند که در زمان مقتضی پیرامون آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۸- سربازان گمنام امام زمان (عج) گرچه همه‌ی توش و توان و تلاش خود را برای مقابله با اشکال گوناگون تروریسم به‌کار برده و سناریوهای مختلف و متنوع آن را تاکنون خنثی و هسته‌های متعدد عملیاتی را در مبدأ یا در داخل کشور منهدم کرده‌اند، با این‌حال مجموعه‌ی مجاهدت‌های اعلام شده و ناشده‌ی خود را توجیه‌گر وقوع حتی یک رویداد تلخ و تأسف‌بار تروریستی نمی‌دانند؛ لذا هم‌زمان با ادامه‌ی تحقیقات همه‌جانبه پیرامون حادثه‌ی اخیر، تأکید می‌کنند با افزایش و تقویت همکاری، همراهی و هم‌افزایی کلیه‌ی اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی کشور و به‌کارگیری همه‌ی تدابیر مقتضی، وظیفه‌ی مقدس صیانت از امنیتِ کشور و مردم را بیش از پیش عمق و گسترش خواهند داد.

۹- تعهد نسبت به شناسایی و مجازات کلیه‌ی عوامل دخیل در آن جنایت، همچون واقعه‌ی سال گذشته، قطعی است کما این‌که در این چند روز نیز با همکاری تنگاتنگ وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی کشور، تعدادی از عناصر مرتبط با جنایت، شناسایی و بازداشت شده‌اند. مِن‌جمله کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی، مستقر در ایران و مرتبط مستقیم با مسئول عملیاتی داعش (در سوریه و افغانستان) به فضل الهی شناسایی و دستگیر شد.

۱۰- از رژیم ایالات متحده که پدید آورنده‌ی داعش است و پس از انهدام آن توسط جبهه‌ی مقاومت اسلامی، اکنون درپی «احیای جسد متعفن» آن است، مسلماً انتظاری نیست. اما سکوت مدعیان اروپایی مبارزه با تروریسم در پیرامون عملیات تروریستی اخیر همراه با پای‌کوبی مستانه‌ی رسانه‌های وابسته به آن‌ها در این قبال، نه تنها مصداق واضح دیگری از ریاکاری و استانداردهای دوگانه‌ی آن‌هاست بلکه می‌تواند آدرسی دیگر از باشگاه آفریننده و حامی تروریسم تکفیری را نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 35
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    13 41
    196نفررو گرفتن اونی که باید میگرفتن نگرفتن و اومده نه باکلت با کلاشینکف اومده مردم رو به رگباربسته
    • ایرانی واداده بیکار IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      18 1
      کرم های داخل لجن تا زمانی که وول نخورده و حرکتی نکنند تشخیص دادنشان سخت و گاها محال می باشد . مادامی که جم می خورند می فهمید که یک یا چند کرم در آن مکان وجود دارد .
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      6 3
      چقدرم مردم رو به رگبار بست خخ
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      20 4
      در جواب نفر اول باید گفت اگر این ۱۹۶نفر دستگیر یا معدوم نمی شدند ممکن بود دهها جنايت مثل شاهچراغ رقم بزنند خوب است کمی فکر کنید .... دست نیروهای اطلاعات و امنیت کشور درد نکند انشاالله با شناسایی سرنخ های اصلی ریشه این جنایتکاران کنده شود .
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      12 7
      چقدر زر میزنی
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    9 27
    الکی ماله نکشید فایده نداره امنیت تون سولاخ بدم سولاخ
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      24 11
      نه داداش اونکه سولاخه گنبد آهنینه که بزودی با خاک یکسان خواهد شد به فضل الهی
    • محمدقزل IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      14 4
      اگر جرأت داری بیا داخل ایران زر اضافه بزن ببین چطور سولاخ سولاخت کنن
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      15 4
      داعش = آمریکا. امیدوارم روزی آمریکا حساب وحشی گری هاشو پس بده.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      3 2
      سوراخ ببین چند تا سوراخ داری که امنیت ما را سوراخ می بینی نگاهی هم به اربابانت بینداز که هرو روز بر اثر تیر اندازی کشته می دهند ببین سالی چند هزار نفر
  • Arman NL ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    22 2
    شما مسیر قاچاق انسان در مرزهای شرقی را کنترل و مسدود کن ساده ترین کار برای امنیت داخلی جلوگیری از رفت و آمد روزانه هزاران اتباع بیگانه بطریق قاچاق است را انجام نمیدهید
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 7
      حرف الکی نزن، بعدش اینا همه مسیرها و روش های خلاف اعم از قاچاق و جاسوسی و ... رو کنترل میکنن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    37 6
    هیچ کدوم رو رها نکنید چون فقط اعدام میتونه این حیوانات رو از روی زمین پاک کنه با زندان نمیشه این وحوش رو سر عقل آورد
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      5 6
      اگر درست میگید چرا تلگرام تو ایران فیلتر نمیشه پس خودتون هم یه منافعی تو این کارا دارین
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      17 5
      آخ که ای کاش میشد، حرامیهای داخل منو تو و اینترنشنال رو یه جوری جزغاله کرد... منفورین اولاد حرام. اون روز دور نیست البته به کمک الله.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      16 4
      « فرید کرم پور» که در تصادف عمدی خودروی « محمد قبادلو» با تیم موتورسوار یگان امداد و ضربه شدید به سر و له‌شدگی بافت مغز به شهادت می‌رسد قاتلش چی شد ؟ محمد قبادلو کجاست ؟ چرا اعدام نمی‌کنید ؟از حکم اعدام جمشید شارمهد چه خبر ؟ عامل بمب گذاری در حسینه شیراز و به شهادت رسیدن ۱۴ نفر
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    14 4
    این قاچاقچی ها که افغان ها رو از مرزهای شرقی وارد کشور می کنند در این خون های ریخته شده بیگناهان سهیم هستند ،تروریست ها هم همراه این افغان ها وارد می شوند ، از اون طرف با استفاده از یک سری کولبر در کردستان ،اسلحه وارد کشور می کنند ، باید جلوی این قاچاق ها به کشور رو گرفت
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      2 4
      دروغ نگو هیچ افغانی قاچاقی وارد نشده است. همه با هواپیما می آیند و همه پروفسور های خوبی هستند. افغانی ها همه با صداقت و با ادب و ثروتمند هستند.
  • پرت کرد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    19 1
    اعدام و کشتن اینها تنها راهه..چون زندان تفکر وهابی سلفی و شیعه کشی را از سر اینان پاک نمیکنه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    8 16
    همین ثابت میکنه همش کار خودتونه
    • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      12 5
      بله دستگیری این مزدوران کار خودمونه
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      9 5
      دیگه رسانه های معاند موندند که بالاخره ازچه سوژه ایی باور پذیر استفاده کنند .دیگه این"کارخودتونه "کارایی نداره ونمیتونه درصفوف بهم پیوسته مردم با فهم وکمال تاثیر بگذاره چون اون طرف ازهمدیگه جدا و متلاشی شدند مکروا ومکروا الله .... 🤣🤣
    • ح IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      5 3
      خدا شفا عاجلت بده انشاءالله
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      5 3
      نیازی به اثبات مزدوری امثال تو نیست چون برای همه مردم محرز شده شما وطن فروشان کثیف ترین موجودات روی زمین هستید
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      10 6
      اگه کار خودشونه پس موقعی که میخوان این حروم لقمه رو اعدام کنند خفه بشید و نگید نه به اعدام لطفا خفه شید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    14 6
    همکاران رسانه های وابسته به اصلاح طلبان ستون پنجمی را فراموش نکنید
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      7 8
      پونصد هزار نفرو هم دستگیر کنید بازم این حقیقتو عوض نمیکنه که کار خودتون بوده
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    6 2
    ازتلاش شبانه روزی سربازان جان برکف وگمنام امام زمان عج تقدیر وتشکر وسپاس ازهمه کسانیکه به امنیت کشور کمک میکنند وبحمدالله حتی دشمنان این مرز وبوم اذعان کرده اند که چشم وگوش مردم کشور ما تیز وهوشیارست زیرا میدانند امنیت موضوعی نیست که بشود با آن بازی کرد .تنها پیشنهادی که دارم شرق کشور وهرنقطه ایی که امکان رخنه وجود دارد وزارت کشور برنامه های متنوع وبا فن آوریهای روز دنیا تجهیزشود رخنه این فرد تروریست بصورت قاچاق وورود به ایران ویا تکرار مکررات قبلی ازشرق باید مورد رصد دائمی قرار گیرد .حتی سوابق تمامی عناصرملیتهای مختلف ثبت ودردسترس باشد .درهرعملیات ورصد اطلاعاتی یک امرطبیعی است که دورازچشم محافظان امنیت منجر به رخنه شود اما نمیتواند برکشوریکه یکپارچه به امنیت خود می اندیشد تاثیر گذارد زیرا مردم کشور ما مردمانی یکپارچه هستند وترس آنها هم ازهمین است بتصورمن اگر اینها بدست مردم بیفتند تکه پاره شان میکنند
  • حمیدرضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    5 3
    ** جناب و جنابان محترم __ سربازان گمنام امام زمان -- عج -- ... همانطور که گنج در خرابه ها پس از هزاران سال کشف میشود .... جملات در متن ها نشان از درون است ... سالیان نزدیک به ۹ سال بود در متن های روابط عمومی صادره از وزارت اطلاعات آنچه را که درک کنم نمی دیدم . اما این بیانیه سوز دارد ... برای آن سوز دل غمخوار هستم .. آن وزارت محترم دارای ریشه و اصالت و غنایی از گذشتگان است که در آن نامی انقلابی از جمله -- مرحوم ری شهری -- و گوهرهای درخشانی از پاکی و صداقت و شرف و عزت می در خشد و چراغ آن را روشن نگاه داشته است . خدا قوت
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    14 6
    مردیکه توالت نشین کمپ اشرف انقدر مدام زر زدی کار خودشونه خسته نشدی.
  • یکی همینجوری IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    9 4
    کی اصلاح طلبان وطن فروش تروریست را دستگیر میکنید ؟
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 4
      قبلا دستگیر شدن خیلیهاشون
  • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    8 2
    وزارت کشور بایدکاری کند که هر کسی وارد این مملکت می‌شود شناسایی شود و چنانچه کسانی به اینها بدون مجوز کار دادند مجازات و زندان شوند . کنترل اینها بسیار راحت است و با کمک مردم می‌توان اینها را راحت شناسایی کرد اما متاسفانه اهمال کاری می‌شود و زحمت این اهمال کاری به گردن اطلاعات میفتد .
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    2 4
    علت انتخاب تاجیک ها بخاطر هم زبانی با ایرانی هایست. ضمن اینکه بنظر من کانال تلگرام سرکاریست، احتمالا در آنجا پایگاهی برای گردآوری این افراد وجود دارد.
  • صلوات IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    5 2
    اولا ممنونیم از همه ی جوانهای گمنام سرباز امام زمان . دوما چرا مرزهای ما بی در و پیکره خوب نیست بعد ۴۰ سال هر کی دلش میخاد از هر جا وارد کشورمون بشه و خرابکاری کنه
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 6
      زرنزن اصلا مرزها بی در و پیکر نست و هرکی هم دلش بخواد نمیتونه خرابکاری کنه
  • آشنا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    20 0
    فکر میکنید از جمعیت ۸ میلیونی مهاجرین افغانی چند درصد افکار این چنینی دارند. ۱٪ ! آنهم زیاد است . سرمان را زیر برف کرده ایم و نمی بینیم در هر محله کوچه وپس کوچه کشورمان درخانه های اجاره ای ساکن هستند. عحیب است ! امروز در یک خانه عده ای شان ساکن هستند فردا یک عده دیگر ! دولت نمی تواند که تمامی مرزها را کنترل کند اما مردم هر محله که میتوانند هر گونه تغییر در افراد را به نیروی انتظامی گزارش کنند.از کجا معلوم کسی که بعنوان نیروی کار به کشور آمده است و هرروز صبح با شما سلام علیک میکند فردا وقتی اگر کوچکترین تتشی بین ایران و طالبان اتفاق افتادجان و مال فرزندان در امان است .
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      4 17
      حرف الکی نزن ‌درضمن مرزها کنترل میشه و بیشتر افغان ها خوبن
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      2 1
      یه کاری میکنی اگرهم خبری نباشه آدرس میدی تا خبری باشه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      3 0
      چندتا از اقوام و دوستان به ترکیه مهاجرت کردن توی شهرهای کوچک دور اسکانشون دادن بعد از ده سال هنوز نمیتونن یه شهر دیگه تردد کنن باید برگ تردد بگیرن حالا ایران افغانی ها برا خودشون پادشاهی میکنن
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      4 0
      همیشه یک افغان هست که بگه حرف الکی نزن بابا افغانها خوب و بد نمیخواهیم در ایران باشند خوبه برای خودش
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      4 0
      افغانی ها خوبن!!!؟؟؟ باشه قبول !!! لطفا برگردند کشورشان و آنجا را آباد کنند!!!
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      2 0
      دروغ است در ایران فقط 100 هزار افغانی ساکن هستند و همه شان سرمایه دار و کار آفرین و متخصصان برتر دنیا هستند.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    5 3
    سلام خدا به سربازان گمنام آقام امام زمان سایتون دو دستی بالای سرمان کور و کر بشن دشمنان این ملت شریف ایران اسلامی برقرار باشی ای وطن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    10 5
    واقعا باید ممنون وسپاسگزاردستگاه اطلاعاتی وامنیتی کشور باشیم .این قضاوتهای نابجا واین ناسپاسیها نهایت بی انصافیه مثل اینکه مردم فراموش کردن که تموم گرگهای عالم به جون ملت ایران دندون تیز کردن.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    2 0
    دولت قیمت هیچ کالایی را نباید ثابت نگه دارد. چرا نفت و بنزین قیمت تولید و قیمت فروشش مشخص نمی شود ، چرا شفافیت وزارت نفت و شرکت های دولتی نفتی را برقرار نمی کنید . کمی اعتماد به نفس حکمرانی داشته باشید
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    5 1
    هرچی فیلم بازی کنید این حقیقت قابل ماله کشی نیست
    • طاها IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 1
      شما دو تا مدرک که عقلا اثبات کنه رو کن ، من میگم تو راست میگی
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    2 2
    خدا شما سربازان امام زمان (عج) را حفظ کند و به شما بیش از پیش در جهت حفظ امنیت ایران اسلامی کمک کند.
  • طاها IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    2 2
    امیدوارم تروریست هایی که دستگیر میکنن دست قوه قضائیه ندن زیرا فکر نمی‌کنم قبل عملیات تروریستی اونها رو اعدام کنن ، اینارو بلاشک باید کشت و در بیابانی بی نام و نشان دفن کرد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 2
    از سربازان گمنام امام زمان متشکریم که دوربینها را چک میکنند و عوامل ناامنی را بعد از ارتکاب جنایات دستگیر میکنند خدا قوت پهلوانان خسته نباشید
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    4 0
    اون مرز را گل بگیرند که هرکسی و ناکسی با پول وارد میشه به افغانستان هم اینجور راحت وارد نمی شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس