دیدار چهره به چهره رئیسی با تولیدکنندگان و صدور دستورات لازم جهت رفع موانع تولید

رئیس‌جمهور امروز در «دومین جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان» با مدیران ۵ شرکت تولیدی، صنعتی و تعاونی، ضمن اطلاع از دغدغه‌های آن‌ها، دستورات لازم جهت رفع موانع تولید را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنج‌شنبه در قالب «دومین جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان» و به فاصله دو هفته از برگزاری جلسه اول،‌ میزبان مدیران ۵ شرکت تولیدی، صنعتی و تعاونی کشور بود و در نشست‌هایی جداگانه با مدیران این شرکت‌ها در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی قرار گرفت.

این دومین نشست با محوریت حل مشکلات تولیدکنندگان در کشور است که با حضور رئیس‌جمهور و نفرات اقتصادی دولت برگزار می‌شود.

در این جلسه، مدیران شرکت‌های «هلدینگ پیشران الکتریک شریف (توسن خودرو)»، «کارخانجات صنایع کاغذی زاگرس»، «پروژه مسکن سبحان قرچک»، «شرکت سرجین بافت بهبهانی» و «شرکت ایران ترانسفو»، مسائل و مشکلات شرکت‌های خود را بیان کرد.

آیت‌الله رئیسی نیز پس از شنیدن مشکلات این شرکت‌ها از وزرا و مقامات مربوطه توضیحات هر یک از این پرونده‌ها را اخذ کرده و با جمع‌بندی نظرات مطرح شده، دستورات لازم را با تعیین زمان اقدام صادر و مسئولان مربوطه را به پیگیری و رفع مشکلات آنان و همچنین گزارش اقدامات صورت گرفته به دولت مکلف کرد.

رئیس‌جمهور پیش از این یعنی روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در «نخستین جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان» با مدیران شرکت‌های «کاله»، «بهیار صنعت اصفهان»، «مجتمع آهن و فولاد بافق»، «خودروسازی زامیاد»، «شیشه کاوه» و «آی.تی.آی شیراز» دیدار و دستوراتی برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • MAHMOD IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 0
    دقیقا از زمانی که دستور حل مشکلات زامیاد رو داده قیمت سهم از 800 به 600 تومان یعنی 25درصد سقوط کرد.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    3 6
    خدا ریشه اون خائنی که ریشه تولید در ایران رو خشک کرد و جوان‌ها رو بیکار رها کرد ، خشک کنه. بیکاری جوانان یک‌کشور شروع مشکلات اون کشور هست. خدا به سید ابراهیم عزت بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس