کد خبر 1518100
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
زمان آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و پرسپولیس و ممنوعیت حضور کودکان زیر 10 سال

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: هرچند پرسپولیسی هستم اما دوست ندارم همشهری‌ام در دیدار روز چهارشنبه برابر پرسپولیس دیدار را واگذار کند.

به گزارش مشرق، رضا وطنخواه در گفت‌وگویی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار با عملکرد خوبی که داشت توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد و با روحیه بالایی خود را برای ادامه لیگ آماده کند. البته پرسپولیس در کنار بیرانوند که واقعا دروازه‌بان خوبی است اگر مهاجم، هافبک و دفاع قوی نیز داشت شرایطش عالی می‌شد. در این دیدار بیرانوند به جز دروازه‌بانی در این سه خط نیز نقش‌آفرینی می‌کرد.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این دیدار گفت: تماشاچی نقش مهمی را در بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان دارد هر چقدر تیمی قوی باشد اما در جریان بازی فاقد تماشاگر باشد قطعا در عملکرد و روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد و سبب افت عملکرد آنها می‌شود. استادیوم بدون تماشاگر به ویژه برای تیم‌های بزرگی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور معنی ندارد و قدرت این تیم‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد. البته تماشاگر این سه تیم با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و این تیم‌ها با تماشاگر خود زنده هستند چون به آنها برای حضور هر چه قوی‌تر در زمین ذوق و شوق می‌دهند و سبب می‌شوند که در میدان قوی‌تر ظاهر شوند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از نقاط ضعف این تیم در هفته اول گفت: قابلیت و مهارت هیچ تیمی در هفته اول مشخص نیست و بعد از چند هفته بهتر می‌توان راجع به تیم‌ها و نقاط ضعف و قوت آنها ارزیابی دقیق داشت. تمرین با مسابقه فرق می‌کند و بازیکنان در مسابقه است که می‌توانند مهارت حرفه‌ای و ضعف و قوت را به نمایش بگذارند بنابراین بعد از چند هفته عملکرد تیم‌ها در لیگ مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش کدام تیم‌ها حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی خواهند بود؟ خاطرنشان کرد: با احترامی که نسبت به سایر تیم‌ها دارم اما معتقدم استقلال، سپاهان و تراکتور از گذشته تا الان برای قهرمانی رقابت می‌کردند و هنوز هم همین چند تیم از نظر تماشاگر، بازیکن و ... برای قهرمانی در اولویت قرار دارند.

وطنخواه در پایان در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از بازی روز چهارشنبه پرسپولیس برابر تراکتور چیست؟ تصریح کرد: من پرسپولیسی هستم اما چون تراکتور همشهری من محسوب می‌شود دوست ندارم ببازد و امیدوارم بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد. البته اگر هم مساوی نشد دوست دارم اگر در بازی رفت پرسپولیس ۳ امتیاز بازی را کسب کرد در برگشت این ۳ امتیاز نصیب تراکتور شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیطرف IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    هر کسی را دیدید نسبت به تیم شهرش تعصب نداره و طرفداره تیم یه شهر دیگه هست مطمین باشید نسبت به خونواده و فامیل هم تعصب نداره..گرفتید چی میگم؟ تو باید بگی صد در صد برد تراکتور را میخام...مساوی بشه بشین عمو...
  • یدالله IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    خونه دوستم بودم فرشا همینطوری لوله شده افتاده کنار خونه
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    تراکتور قهرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس