نکونام پیروزی در خانه حریف را از کی‌روش به ارث برده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:خیلی خوشحالم جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان شده و با کمترین امکانات توانست ۳ امتیاز مهم خارج از خانه را در هفته نخست به دست آورد و او این سبک را از کی‌روش به ارث برده است.

به گزارش مشرق، علی لطیفی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: در فصل گذشته استقلال بهترین‌ها را داشت. خط حمله تیم در این فصل به شدت آسیب دید و نکونام باید چند مهاجم خارجی با کیفیت بگیرد. فصل گذشته در پست‌های هافبک، دفاع و دروازه‌بان بهترین‌ها را داشتیم و هنوز آنها را حفظ کردیم. در خط حمله با رفتن مهدی قایدی و محمد محبی استقلال به شدت نیاز به مهاجم دارد. امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان خوبی را جذب کنند که در تیم تاثیرگذار باشند.

وی درباره پیروزی استقلال در نخستین دیدار اول هفته لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: تخصص نکونام این است که در خانه حریف بازی را ببرد و خیلی خوشحالم از انتخاب نکونام برای سرمربیگری باشگاه استقلال چون او با کمترین امکانات ۳ امتیاز نخست را به دست آورد. او این سبک را از کی‌روش به ارث برده است. خدا را شکر الان همه بازیکنان تیم با روحیه هستند چون بازی اول را در بدترین شرایط آب هوایی پشت‌سر گذاشتند. امیدوارم تیم در بازی بعدی مقابل ملوان بهترین نتیجه را بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: الان با یک بازی نمی‌توانیم بگوییم کیفیت تیم نسبت به فصل گذشته چطور بوده است. باید از هفته پنجم به بعد در خصوص خصوص کیفیت تیم استقلال در زمان ساپینتو و تیم فعلی با سرمربیگری نکونام اظهار نظر کنیم.

لطیفی همچنین درباره حضور مهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال نیز گفت: حضور او به نفع تیم استقلال است و بهترین تصمیمی که نکونام گرفت این بود که او را به کادر فنی استقلال بیاورد. نکونام با هاشمی‌نسب ارتباط خوبی دارند و در کنار هم می‌توانند حاشیه‌ها را از تیم دور کنند. فصل قبل متاسفانه هر بازی در نیمکت استقلال شاهد درگیری بودیم واقعا جای تاسف داشت. برای تیمی مثل استقلال هر بازی برای تیم حاشیه درست می‌شد این جدال‌های کنار زمین باعث می‌شود بازیکنان داخل زمین تمرکز خودشان را از دست بدهند. در فصل جدید امیدوارم با حضور هاشمی نسب، حاشیه‌ها از تیم دور شود.

وی در مورد نارضایتی نکونام از وضعیت آبی‌پوشان اضافه کرد: جواد نکونام از این شرایط استقلال ناراضی است چون سقف بودجه تیم پر شده است و دوم اینکه مطالبات بازیکنان هنوز پرداخت نشده و از کمبود بازیکن رنج می‌برد اما او با همه این مشکلات توانست در اولین بازی لیگ ۳ مهم امتیاز خارج از خانه کسب کند. الان او با دست خالی دارد تیم را هدایت می‌کند. خوشحالم نکونام سرمربی تیم شده است. قطعا با حضور او بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    اگه می تونی خبرهای تیم منو هم بزار چه خبر از منچستر یونایتد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس