کد خبر 1517745
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
دستیار لوئیز انریکه در راه استقلال؟/ پیشنهاد نکونام برای جذب مربی لوانته

جواد نکونام برای تقویت کادر خود نام یک مربی را که سابقه حضور در باشگاه لوانته را داشـته و حتی دستیاری لوئیز انریکه را هم در کارنامه دارد به باشـگاه ارائه داده است.

به گزارش مشرق، بعد از حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، با انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل این باشگاه، مشاجره و اختلافاتی بر سر جذب بازیکن و سایر مسائل مرتبط دیگر پیش آمده و همین چالش ها باعث شد در این بین استقلال آن طور که باید و شاید به خاطر عدم جذب بازیکنانی که نکونام سفارش آنها را داده بود توسط مدیریت این باشـگاه تقویت نشود.

در این میان و در ادامه این چالش ها، کار به سفارش برخی بازیکنان ازسوی مدیریت به نکونام درحالی مطرح شد که گفته می شود این نفرات نیزبه دلایل مختلف فنی مورد تایید ســــرمربی آبی ها قرار نگرفتند، اما نکته عجیب جایی اسـت که شنیده می شود جواد نکونام برای تقویت کادر خود نام یک مربی را که سابقه حضور در باشگاه لوانته را داشـته و حتی دستیاری لوئیز انریکه را هم در کارنامه دارد به باشـگاه ارائه داده که در ادامه جریانات و کشمکشهای اخیر، حضور این مربی نیز در استقلال منتفی شده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سورن IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    استقلال به برکت ضعف مدیریت از راس حرم تا پایین که عامل اصلی رکود و درجا زدن این مملکت هست نابود شد رفت..
  • سید فروزان CH ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چه مسخره بازی است سر مربی ،مربی ،دستیار مربی ، دستیار دستیار مربی ، یک باشگاه ورشکسته احتیاج به اینهمه کادر ندارد ، جواد نکو نام اکر مرد میدان است بدون مربی کار کند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    چه خوش اشتها!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس