همسر شهید علیخانی: در قبال محجبه شدن یک دختر مکشفه از حق شخصی خود گذشتم

در پی اعلام رضایت خانواده شهید حسین علیخانی از عناصر هتاک، همسر این شهید گفت: اصلاح مدنظر است نه انتقام، هدایت یک نفر به جمعیت زنان محجبه ایران اسلامی بسیار کار حائز اهمیتی است.

به گزارش مشرق، پس از هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم، شهید «حسین علیخانی» در ادامه محکومیت‌های گسترده مردمی و صدور حکم مجازات برای هتکان سرانجام این خانواده از شکایت خود منصرف شدند.

همسر شهید علیخانی اظهار کرد: پس از اتفاقات اخیر و ضرب و جرح اینجانب و دخترم، شاهد جریحه‌دار شدن افکار عمومی و حمایت همه جانبه مردم عزیز و با غیرت کرمانشاه بودیم.

وی ادامه داد: پس از این ماجرا دستگاه قضایی قاطعانه وارد عمل شد و ضاربین را دستگیر کرد، پس از برگزاری جلسه دادگاه، متهمین به حبس و جریمه و تبعید به منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان محکوم شدند.

همسر شهید مدافع حرم کرمانشاه با تشکر از دستگاه قضایی، ادامه داد: در پی این اهانت، افراد متعددی برای جلب رضایت با ما تماس گرفتند که ما نپذیرفتیم؛ اعتقاد داشته و داریم که با اینگونه مسائل باید قاطعانه برخورد شود؛ چرا که پذیرش بی‌حجابی با ذات و سرشت مردم کرمانشاه مغایر است و تعدی به آمران به معروف و ترک این عمل، نهایتا منجر به بسط ناهنجاری‌هایی خواهد شد که خلاف سنت الهی و توصیه معصومین (ع) است.

وی اضافه کرد: تنها چیزی که ما را به اعلام رضایت سوق داد اولا، اظهار ندامت متهمین بود که بر اساس سیره اهل بیت (ع) باید مدنظر قرار می‌گرفت؛ ثانیا و مهمتر اینکه آن دختری که مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفت و متنبه شده و پوشش چادر را برگزید.

همسر این شهید مدافع حرم افزود: من در مقابل این مساله نمی‌توانستم بی‌تفاوت باشم، البته اصلاح مدنظر است نه انتقام، هدایت یک نفر به جمعیت زنان محجبه ایران اسلامی بسیار کار حائز اهمیتی است.

وی براساس آیه شریفه قرآن «فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ» نسبت به متهم دوم اعلام رضایت خود را اعلام کرد و افزود: بخشی از پرونده و جرم شخص دیگری از متهمین اصلی همچنان در جریان است.
وی در پایان با قدردانی از جمایت‌ها مردم کشور به خصوص مردم کرمانشاه از خانواده شهدا، گفت: غیرت مردم کرمانشاه ستودنی است و تا زمانی شاهد این غیرت و مردانگی باشیم، جامعه برای نوامیس و خانواده‌ها امن و ایمن خواهد بود.

گفتنی است، چندی پیش همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی در حین انجام فریضه امر به معروم و نهی از منکر مورد اهانت هنجارشکنان قرار می‌گیرد که رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    13 1
    خداوند متعال روح آن شهید بزرگوار و سایر شهدا را شاد و اموات شما خواهر بزرگوار را بیامرزد انشاا...
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    25 8
    مومن باید زیرک باشه. شما باور کردی چادری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    14 2
    این جماعت فقط توبه صوری و تاکتیکی می کنند. درست مثل منافقین.
  • مهدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    خدا کنه واقعا همین طور باشه و این همسر بزرگوار شهید، فریب نخورده باشه.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    6 1
    ساده ای خواهرم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس