دستگیری هتاکان به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، شاهپور کرمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به ۲ زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه دار شدن احساسات امت شهید پرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت شکنی شده اند.

کرمی تاکید کرد: در این راستا به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعاً وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: به اطلاع امت شهید پرور کرمانشاه می‌رساند که هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و پرونده آنها در سریع‌ترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضائی رسیدگی خواهد شد.

کرمی در پایان کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و افزود: حفظ حرمت خانواده شهدا و رعایت حجاب در جامعه به عنوان دستور الهی و قانون کشورمان مورد تاکید دستگاه قضائی است و با افراد هنجارشکن و حرمت شکن برخورد صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    22 2
    باید گردن یاغیان را شکست. ان شالله
    • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخ خوبه قضاوت نخوندی نسل بشر مبزدی
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    37 0
    مشکل از قوه قضاییه هست !
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    21 0
    دستگیری و بازداشت و دیگر هیچ ؟؟؟!!!!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    33 1
    وحوش مصی علینژاد حمله کردند
  • رضا IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 1
    تاکی باید شاهد مماشات قوه قضاییه با مجرمین باشیم؟
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    2 1
    هر جا حریم دین و نظام مورد تعرض قرار گرفته است، مدافعین حرم با تمام هستی به میدان آمده و تمام قد در مقابل متعرضان ایستادگی کرده اند. مسئولان به وظیفه خود عمل کنند، همین!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    1 0
    اول پول موبایلها و تخریب اموال رو ازشون بگیرید بعد به جرم فحاشی ناموسی حد قذف بهشون بزنید به جرم ضرب و جرح دیه ازشون بگیرید به جرم بی‌حجابی جریمه باید بشن به جرم ورود به عنف به منزل مجازات مربوط از جریمه و حبس، تازه اینا جنبه خصوصی جرمه از جنبه عمومی هم مجازات و تعزیر و حبس این وحوش سرجاشه، قاضی باید بازداشت موقت بدهد بفرستدشون هلفدونی که نتونن سریع سند بذارن بیان بیرون، خلاصه قاضی اگه قاضی باشه باید به این جونورا سخت بگیره تا درس عبرت بشه برای باقی درندگان وحشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس