کد خبر 1517603
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
وقتی همه قهر بودند؛ سامره، واکی‌تاکیِ خطیر و نکونام!

اختلافات غیر قابل کتمانِ مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال، مسئولان این باشگاه را به پیغام‌رسان بین آنها بدل کرده است!

به گزارش مشرق، ماجرای اختلاف علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی تیم استقلال موضوعی نیست که بتوان آن را تکذیب کرد و به سادگی از کنارش گذشت!

نکونام زمانی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که حجت کریمی روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه حضور داشت اما این همکاری زمان زیادی طول نکشید و درست ۶ روز پس از معارفه نکونام در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی، کریمی مجبور به استعفا شد!

گرچه خطیر و نکونام در اولین ملاقات به گرمی با هم برخورد کردند اما این رابطه خیلی سریع به اختلاف کشیده شد و مصاحبه تند نکونام بذر اختلافی را کاشت که تا به امروز ادامه یافته است!

چالش روزها و هفته‌های اخیر مدیرعامل و سرمربی استقلال کار را به جایی رسانده است که این دو نفر ترجیح می‌دهند به طور غیر مستقیم و با واسطه با یکدیگر حرف بزنند.

در نتیجه، این روزها دو نفر وظیفه انتقال صحبت‌های آنها یه یکدیگر را بر عهده گرفته‌اند؛ علی سامره و نصرالله خواجه‌گیری که به ترتیب سرپرستی و مدیریت اجرایی تیم فوتبال استقلال را بر عهده دارند، نقش واکی‌تاکی و رابط میان خطیر و نکونام را ایفا می‌کنند.

بدیهی است که فاصله و دوری مدیر عامل و سرمربی برای تیمی که داعیه قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر را دارد، اتقاق خوشایندی نخواهد بود. پرواضح است که اتحاد، همدلی و همکاری رمز موفقیت هر تیمی است و این مساله درباره استقلال که هواداران بیشماری دارد نیز صدق می‌کند؛ هوادارانی که بسیای از آنها، از بام تا شام رویاها و آرزوهای‌شان را در پیراهن آبی و مستطیل سبز جستجو می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    خطیر بره گم شه نکونام پسر استقلال خطیر دست بوس دیگران استقلالی‌ها نباید از شرکت پگاه به علت بی احترامی به تیم استقلال محصول بخرند ومحصولات پگاه تحریم کنند کمپین تحریم محصولات بدرد نخور پگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس