طائب

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرد که انتخابات مجلس دوازدهم رقابتی‌تر از مجلس قبلی خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در روزنامه جوان، ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری کشور و تحریریه روزنامه جوان گفت: مهم‌ترین رسالت یک رسانه و خبرنگار تبیین‌گری است. در دوگانه جبهه حق و باطل که یک طرف به سمت معروف دعوت می‌کنید و یک سمت به سمت منکر، در این دوگانه رسانه انقلابی و متعهد در کنار جبهه حق ایستاده و مشغول به ترویج معروف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم در اسفند امسال گفت: برآورد بنده در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم افزایش مشارکت و رقابت در این انتخابات است. همان‌طور که از طلیعه ثبت‌نام در این انتخابات مشخص است روند افرادی که تا به امروز ثبت‌نام کردند افزایشی بوده و استقبال مطلوب است. این انتخابات رقابتی‌تر از انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود. طبیعی است زمانی که انتخابات رقابتی‌تر شود ممکن است که روی ترکیب مجلس هم این امر اثرگذار باشد. بنابراین معتقد هستم که روند افزایشی ثبت‌نام‌ها ادامه‌دار است و طبیعی است که مشارکت هم افزایشی خواهد بود.

طائب با اشاره به مباحث برخی جریانات سیاسی مبنی بر عدم مشارکت یا تردید در این زمینه هم تصریح کرد: با وجود شعارها و سخنانی که این افراد مبنی بر عدم شرکت در انتخابات مطرح می‌کنند، تحلیل بنده این است که این سخنان بیشتر با هدف چانه‌زنی، ظرفیت گرفتن و فضاسازی انجام می‌شود. معتقدم که ما با رقابت سنگین مواجه خواهیم بود. اما اینکه خروجی انتخابات چه خواهد بود فعلاً مشخص نیست و در این زمینه تحلیل کردن زود است.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان این بخش از سخنان خود تأکید کرد: جمع‌بندی بنده این است که مشارکت و رقابت به نسبت قبل بیشتر خواهد بود. در زمینه امنیت تلاش دشمن این است که فضای کشور و امنیت انتخابات را مخدوش کند که ما هم باید در این زمینه کاملاً هوشیار باشیم و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 29
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاظم IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    20 10
    تا رقابت رو چی تعریف کنی؟ رقابت درون جناحی یا خالص سازی؟
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    17 5
    امام علی میفرمایند احمق ومنافق رادردوحالت نمیتوانی بیشترببینید افراط وتفریط
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    8 0
    خخخخخخخخخ
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    7 0
    رقابت کی با کی!!!!!!!!!!!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس