'd''d

یک گروه بزرگ از سارقان روز شنبه، ۱۲ آگوست، یک فروشگاه Nordstrom را در لس آنجلس غارت کردند. انتشار این ویدئو باعث واکنش‌های گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها در باب امنیت اجتماعی در آمریکا شده است.

به گزارش سرویس جهان مشرق، یک گروه بزرگ از سارقان روز شنبه، ۱۲ آگوست، یک فروشگاه Nordstrom در لس آنجلس کالیفرنیا را غارت کردند. انتشار این ویدئو باعث واکنش‌های گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها در باب امنیت اجتماعی در آمریکا شده است.

در این ویدئوی حیرت‌آور یک گروه از سارقان متشکل از ۳۰ نفر یک فروشگاه بزرگ نوردستروم در لس آنجلس را غارت کردند. این سرقت روز شنبه زمانی رخ داد که یک گروه ۳۰ نفره وارد فروشگاه نوردستروم در مرکز خرید توپانگا در وودلند هیلز لس‌انجلس شدند و با نفری یک دست لباس و کیف دستی از آن خارج شدند.

در فیلم ویدئویی این حادثه که از داخل فروشگاه گرفته شده است، گنگِ سیاه پوش با اسپری به نگهبانان فروشگاه حمله می کنند، وارد مغازه می شوند، ویترین ها را می شکنند و قبل از این که از مغازه خارج شوند، اشیای قیمتی را برمی دارند.

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

به گفته پلیس لس آنجلس، سرقت حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر انجام شده است. و تعدادی اقلام از جمله کیف دستی و مقداری لباس به سرقت رفت.

این فروشگاه با انتشار بیانیه ای رسمی در حساب توییتر خود اعلام کرد که حدود ۲۵ کیف پول، ۱۵ دست لباس و ۲۴ شیشه عطر از فروشگاه به سرقت رفته و مدعی شده که این حمله باعث خسارت بیش از « ۲۰۰ میلیون دلاری» به فروشگاه شده است.

شکل‌گیری گَنگ‌های ۳۰ نفره‌ سرقت در ابرقدرت اقتصادی دنیا+عکس و فیلم

این سرقت باعث ترس و نگرانی بسیاری در منطقه اعیان‌نشین وودلندزهیل شده است.

یکی از کاربران در توییتر گفت:

"کالیفرنیا سقوط کرده است... هجوم و سرقت انبوه اوباش در تمام روز منجر به ۳۰ هزار دلار کالای دزدیده شده در نوردستروم در لس آنجلس می شود. "

دیگری نوشت:

کاربر دیگری نوشت:

"یکی مورد دیگر از دزدی از مغازه در نوردستروم در خارج از لس آنجلس. این پایدار نیست. ایالت کالیفرنیا در حال فروپاشی است. فقط بحث زمان مطرح است، ”

کارن باس، شهردار لس آنجلس در بیانیه‌ای به این موضوع پرداخت و گفت:

"آن‌چه امروز در نوردستروم در مرکز خرید توپانگا اتفاق افتاد، کاملا غیرقابل قبول است. کسانی که مرتکب این اعمال و اقدامات مشابه آن در مناطق همسایه شده‌اند، باید پاسخگو باشند. اداره پلیس لس آنجلس نه تنها برای یافتن مسئولین این حادثه بلکه برای جلوگیری از وقوع این حملات به خرده فروشان در آینده به کار خود ادامه خواهد داد. "

به نظر می رسد سرقت از فروشگاه به یک "هنجار" در این شهر تحت کنترل دموکرات ها تبدیل شده است، جایی که این دومین مورد در دو هفته اخیر است. در ۸ آگوست، سرقت مشابهی در فروشگاه ایو سن لورن در آمریکانای گلندیل رخ داد.

به گفته پلیس، علیرغم شباهت های بین این دو، هنوز تایید نشده است که آیا آن سرقت و سرقت نوردستروم با هم مرتبط هستند یا خیر.

گفتنی است که در ماه‌های اخیر، ویدئوهای بسیار زیادی از سرقت‌های ریز و درشت از مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌ها در ایالات متحده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود. اما با سرقت گروهی در این فروشگاه معروف لس‌انجلس، ظاهرا دامنه‌ی سرقت‌ها به فروشگاه‌های بزرگ کشیده است. بر اساس گزارش‌ها، در بسیاری از ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها، به ویژه در ایالت کالیفرنیا، به دلیل جرم‌زدایی از جرایمی چون دزدی‌های خُرد، پلیس به سرقت‌های زیر ۹۵۰ دلار رسیدگی نمی کند و این باعث افزایش چشمگیر دامنه‌ی سرقت از مغازه‌ها در این ایالت‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    4 2
    بحق مهدی زهرا سارقین دستگیرمیشن
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      2 6
      شک دارم که ایرانی باشی، حاظرم شرط ببندم که آیپیتو تغییر دادی! ( جمله بندی این بابا دقت کنید )
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    5 13
    بیش از دو هزار و پانصد حساب بانکی در زیر مجموعه های وزارت نفت که زیر نظر حساب خزانه نیست ، برسید به داد مردم که از همین حساب ها تامین مالی آشوب گرها و اغتشاش گران را بر عهده می گیرند و امنیت اقتصادی و اجتماعی و روانی مردم را ازبین می برند . وزارت نفت چهل سال است با عدم شفافیت به مردم ظلم می کند برسید به داد جوانان که برای یک خانه بیست و پنج متری زندگی هایشان به گره خورده است
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    7 0
    فرقه بهائیت داروخانه‌های مهم را تحت سلطه خود قرار می‌داد و ایجاد نارضایتی می‌کرد، از کجا می دانید در دانشگاه ها و هیئت علمی ها نفوذ نکرده و از پایه نفرات خود را در سیتم پزشکی و علمی کشور شبکه سازی نکرده اند ؟!
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      0 0
      هستن ولی صداشو در نمیارن، شما خودت یه حدث ساده بزن چرا نمی تونن بگن!
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    6 0
    کره چیرو دقیقا بده مابه تفاوت چی . مرگ بر آمریکا .
    • یحیی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      1 3
      اول دست و صورتتو بشور خواب از سرت بپره بعد برو جای دیگه
  • US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    4 3
    اولا پولدارهای آمریکا هم باید مزه این صحنه ها رو بچشند دوم اینکه سیاه پوست ها کارشان در آمریکا قتل، تجاوز، مواد مخدر و اسلحه کشی هست ، البته آمریکا به واردات سیاه پوست ها از آفریقا هم ادامه می دهد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    3 7
    آمریکا زیر ۵۰ میلیون جرم حساب نمیشه اینجا زیر ۵۰۰ میلیارد البته برای مدیران و روسا
  • علی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    2 9
    زير تمام مطالب با جملات تکراري و غلط انشايي از اشرف و يا اسراييل کامنت گذاشته اند؟؟؟!!! و از ربات هاي لايک کننده هم خبري نيست!!!! خيلي ضايع مشخصه رو به زوال هستند.
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 0
      سگ مریم بیشرف میگه: مردم ایران گرسنه و وحشی شدن. اما مردم آمریکا سیر سیرن و متمدن و نایس!! خخخخخخ
  • متوهم IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    شهر لس آنجلس را باید بدهند دست زاکانی تا امن و آرام کند.
  • مهدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    5 0
    غرب توسط رفتارهای خودش نابود خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس