کد خبر 1517318
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
واکنش تانک روسی به ارتباط با حریف آمریکایی و حمایت اسنایدر از روسیه

عبدالرشید سعداله‌یف کشتی‌گیر مطرح روسی درباره حمایت آمریکا از کشتی روسیه صحبت کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرشید سعداله‌یف دارنده ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان در کشتی آزاد درباره وضعیت خود، اظهارداشت: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی کشتی، هنوز وقت دارم به فرم ایده‌آل برسم چون من برنامه‌های خودم را دارم.

تانک روسی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه شما همیشه روابط بین‌الملل خود را حفظ می‌کنید آیا با کایل اسنایدر (کشتی‌گیر آمریکا) صحبتی داشته‌اید یا خیر؟ گفت: ما مرتب با هم در تماس هستیم. یادتان هست که او بعد از جام جهانی گفت که حتی علاقه زیادی به مبارزه در مسابقات بدون حضور من ندارد.

قهرمان جهان و المپیک کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم، افزود: کایل مردی با اراده است. او هرگز فرصت رقابت با بهترین‌ها را از دست نداد چرا که او در بسیاری از تورنمنت‌ها از جمله در روسیه قهرمان شد. کایل یکی از معدود کسانی است که گفت بدون ورزشکاران روسی جام جهانی جالب نیست. علاوه بر این، اسنایدر به من گفت که آماده است تا در مسابقات جهانی بعدی همدیگر را ببینیم. در این دوران سخت سیاسی او حمایت خود را اعلام کرد.

سعداله‌یف درباره اینکه آیا دوباره در لیگ حرفه‌ای روسیه شرکت خواهد کرد یا خیر، یادآور شد: من برای امروز زندگی می‌کنم بعد هم امیدوارم در مسابقات جهانی شرکت کنم. بعد از مسابقات جهانی به این موضوع نگاه می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس