ئ

ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران فعالیت خود را آغاز کردند.

ایکوپرس- هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.

ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران فعالیت خود را آغاز کردند.

شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین گروه صنعتی ایران‌خودرو، با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو و ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی‌نفعان، مخاطبان و مشتریان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور یافته است.

در این نمایشگاه که از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، شرکت ساپکو و سازندگان زنجیره تامین ایران خودرو در  فضایی به مساحت نزدیک به ۶۳۰۰ متر مربع و  مشتمل بر ۱۲۳ غرفه در سالن‌های ۴۰، ۴۱ و ۴۴ با رویکرد اعلام برنامه خودکفایی در زمینه تامین قطعات و توسعه و تعمیق آن، به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در تولید و تامین به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس