کد خبر 1516841
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
خبرنگار انگلیسی: چرا طارمی؟

خبرنگار دیلی‌اکسپرس گفت از اینکه مهدی طارمی گزینه جانشینی کین در تاتنهام شده، شوکه شده است.

به گزارش مشرق، رایان تیلور نظر مثبتی به تلاش تاتنهام برای خرید مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران، ندارد. یلور، روزنامه‌نگار دیلی‌اکسپرس در صحبت با GIVEMESPORT از اینکه طارمی کسی است که تاتنهام به دنبال خرید او در تابستان است، شوکه شده است: «من فکر نکنم مهاجمی مانند راندال کولو موانی را به جای هری کین بیاورند. بازیکنانی مانند برنان جانسون و گیفت اوربان هدف هستند. همچنین بازیکنی مثل مهدی طارمی که برای من خیلی سخت است که بفهمم چرا.»

گفته می‌شود روملو لوکاکو نیز می‌تواند هدف دیگری برای پر کردن جای خالی هری کین لحاظ شود. این مهاجم بلژیکی قرار نیست در اینتر بماند و در چلسی نیز به او نیاز نیست و به همین خاطر گفته می‌شود تاتنهام در تلاش برای به خدمت گرفتن اوست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    4 0
    اشکال ندارد کلی انگلیسی جماعت نفهمه
  • محمد US ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    راست میگه چرا باید طارمی با اون همه افتخار تو پورتو اقای گل پرتغال و بهترین پاس گل و سلطان پنالتی و گلزنی تو جام جهانی و بهترین گل ۲۰۲۱یوفا از تیم رنک ۸ دنیا بره تیم ۴۵ دنیا! تیمی که امسال لیگ قهرمانان داررو ول کنه بره تیمی که نه لیگ قهرمانان نه لیگ اروپا نه لیگ کنفرانس؟؟؟ حرفش منطقیه البته نقطه ی مقابل فرمایشات این یارو که اصلا نمیشناسه الماس ایرانی رو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس