کد خبر 1516009
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کنکور

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام می شود و کارنامه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ تا آخر هفته و رتبه ها هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش مشرق، دکتر عبدالرسول پورعباس افزود: درباره اعلام نتایج اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ باید گفت نمرات را به تازگی از آموزش و پرورش گرفته ایم و در حال آنالیز آن هستیم.

وی گفت: ما قول داده ایم که تا آخر هفته نتایج اولیه را به داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ اعلام کنیم که امیدواریم نتایج اولیه را به صورت خام تا آخر هفته اعلام کنیم.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می کنیم.

پورعباس اظهار داشت: رتبه بندی داوطلبان و انتخاب رشته را هفته بعد اعلام خواهیم کرد.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت دی ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد و پیش از این مقرر شده بود که پس از برگزاری آزمون ها و جمع آوری سوابق تحصیلی داوطلبان، رتبه داوطلبان در مردادماه مشخص شود تا داوطلبان بتوانند بر اساس تجمیع سوابق تحصیلی با نمره آزمونی که بالاتر کسب کرده اند و رتبه آنها مشخص شده انتخاب رشته کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    2 0
    خاک بر سرتون با این کنکور برگزار کردنتون
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      1 0
      دقیقا پیداست در سازمان سنجش اینقدر این آزمون رو در هم بر هم کردن که خودی ها یواشکی در برن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس