کد خبر 1515922
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
دیگر جای عذر و بهانه‌ای برای مورایس نیست

بازیکن پیشین سپاهان می‌گوید مورایس با این هزینه باید عملکرد قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های لیگ برتری در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان مدنظرشان را جذب و تیم‌های خود را آماده حضور در فصل جدید کردند. سپاهان نیز در فصل نقل‌وانتقالاتی فعالیت قابل توجهی داشت و بازیکنان مختلفی از جمله رضا اسدی، عیسی آل‌کثیر، کاوه رضایی، رضا شکاری، احسان پهلوان و هادی محمدی را جذب کرد. شاگردان مورایس در اولین دیدار خود در هفته اول پنجشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تراکتور خواهند رفت.

سیدمهدی سیدصالحی درباره تقابل دو تیم سپاهان و تراکتور اظهار کرد: همیشه بازی‌های تراکتور و سپاهان جذاب بودند. خمس و مورایس نفرات جدیدی گرفتند و اگر بازیکنان جدید برسند، بازی را زیباتر خواهد کرد. این بازیکنان جدید باعث تغییر کیفیت بازی می‌شود. اگر بازیکنان تراکتور نرسند (به علت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور)، دست خمس واقعا بسته خواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم پنجره‌شان باز می‌شود یا خیر. به هر حال تراکتوری‌ها کار خیلی سختی در اصفهان دارند.

بیشتر بخوانید:

مورایس: می‌توانیم با بازیکنان ایرانی قهرمان آسیا شویم

حرف‌های مدیران باشگاه‌ها روی هواداران تاثیرگذار است

او در رابطه با تنش میان دو باشگاه‌ سپاهان و تراکتور طی روزهای اخیر بیان کرد: نحوه مصاحبه مالکان، مدیرعامل‌ها و مسئولان تیم برای هواداران بسیار تاثیرگذار است. اگر حرفی می‌زدیم باید آن را حلاجی کنیم تا هواداران تحت تاثیر قرار نگیرند.

بازیکن سابق سپاهان درباره عملکرد نقل‌وانتقالاتی سپاهان گفت: پارسال مورایس با همان تیم محرم نویدکیا نایب قهرمان شد. عملکرد درخشانی نداشت و محرم هم همین نتیجه را کسب کرده بود. مورایس سال گذشته از نفرات خارجی هم استفاده کرد اما محرم نویدکیا بازیکنان خارجی زیادی در تیمش نداشت. امکاناتی که در اختیار مورایس بود، بسیار بیشتر از نویدکیا بود.

نسل طلایی سپاهان در بدنه این تیم نیست

او همچنین اضافه کرد: سپاهان بازیکنان زیادی در خط حمله جذب کرد اما انتقاد من بیشتر نسبت به نبود دستیار ایرانی روی نیمکت سپاهان است. آن‌ها می‌توانستند مربی ایرانی بیاورند و این کار بسیار به تیم کمک می‌کرد. نمی‌دانم چرا اصرار مورایس این است که مربی ایرانی کنارش نباشد. نسل طلایی سپاهان در بدنه این تیم نیست و با این هزینه‌ها عملکرد مورایس باید قانع کننده باشد. او امسال تیم را خودش بست و هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد.

دیگر جای عذر و بهانه‌ای برای مورایس نیست

سیدصالحی همچنین اضافه کرد: این‌که بازیکنان قابلی داشته باشید خیلی خوب است اما این‌که مورایس چگونه آن‌ها را در زمین به کار بگیرد، مهم‌تر است. باید ببینیم طرز تفکر مورایس نسبت به استفاده از این بازیکنان چیست؟

شاید رضا اسدی ذهنیت بازی در خط هافبک را نداشته باشد

او درباره مصدومیت امید نورافکن و غیبت هافبک سپاهان در ابتدای لیگ بیان کرد: امید نورافکن بازیکن تاثیرگذاری است و نبودش به تیم آسیب می‌زند. این‌که ممکن است رضا اسدی را عقب تر بیاورد، جای سوال دارد. او سال گذشته فوروارد بازی کرد و مشخص نیست برای بازی در خط هافبک آمادگی ذهنی دارد یا خیر. در خط هافبک محمد کریمی هم از بازیکنان بسیار خوب سپاهان است.

این کارشناس و بازیکن سابق فوتبال در پایان در رابطه با آغاز لیگ بیست‌وسوم بیان کرد: نمی‌شود گفت کدام تیم لیگ را خوب شروع می‌کند. حتی نمی‌شود گفت هماهنگی تیم استقلال کمتر از پرسپولیس است. در ابتدای لیگ چیزی مشخص نیست و نمی‌توانیم بگوییم جواد نکونام نتیجه نمی‌گیرد. یک بازیکن ممکن است در ابتدای لیگ بدنش سنگین باشد اما در ادامه لیگ موفق عمل کند. در عوض تیم‌هایی که بدنسازی کمتری دارند، در ابتدای لیگ می‌توانند موفق‌تر عمل کند چون بدن سنگینی ندارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس