کد خبر 1515561
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
شجاعی: تراکتور بی‌رحمانه من را کنار گذاشت/ دل من و پدر و مادرم را شکستند

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: مسوولان تراکتور در رسانه‌ها پخش کردند که کنار گذاشتن بی‌رحمانه من به علت مسائل فنی بوده است.

به گزارش مشرق، علی شجاعی که پس از پیوستن به تراکتور از این تیم جدا شد، در این خصوص اظهار داشت: بعد از آنکه فصل به پایان رسید، پیشنهادات خوبی مخصوصا از کرواسی رسید و پیشنهاداتِ ایرانی را نگه داشتم. به یکباره از تراکتور تماس گرفتند و گفتند که به دفاع چپ نیاز دارند و به جمع بندی رسیدیم اما امضا نکردم.

وی ادامه داد: پاکو خمس خیلی تاکید داشت روی حضور من در دفاع چپ و من هم به مسئولان تراکتور اعتماد کردم اما نسخه‌ای از قرارداد به من داده نشد. پس از آن فکر نمی‌کردم چه اتفاقاتی می‌خواهد بیفتد و شاید هم برنامه‌ریزی شده بود. با اسم من بازی شد و فکر نمی‌کردم این کار را با من بکنند. در رسانه‌ها پخش کردند که کنار گذاشتن بی‌رحمانه من به علت مسائل فنی بوده است و من حتی نمی‌توانستم غرامت بگیرم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: چطور توانستند بعد از ۴ روز تمرین در ترکیه مشکلات فنی من را بهانه کنند؟ من قطعا از این آدم‌ها نمی‌گذرم که چه پیشنهاداتی را به خاطر این تیم رد کردم. جالب این است که در ترکیه فهمیدم در همان پست من یک بازیکن می‌خواستند جذب کنند. اصلا بحث من محمد نادری نیست و او رفیق خوب من است اما من مطمئنم جواب این کاری که با من کردند را پس خواهند داد. بعد از این قضیه حتی از من عذرخواهی هم‌ نکردند اما من دوست ندارم تراکتور به حاشیه برود و هواداران این تیم آزار ببینند ولی دل من و پدر و مادر من را شکستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 1
    قهرمان شجاعی در دنیا از اینجوری آدمها زیاد پیدا میشه در ایران ما زیادتر اما یک نکته شاید اونا اینکار رو کردن که پله های نردبان ترقی تو کامل بشه پس همیشه پیش خودت بگو گر خداوند ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 1
    خونه ات را فروختی رفتی پرسپولیس حالا کجایی دروغگو
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    قهرمان همیشه قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس