واکنش نبیه بری به هشدارهای کشورهای عربی درباره ترک لبنان

رئیس پارلمان لبنان از درخواست سفارتخانه‌های برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از اتباع خود برای ترک لبنان ابراز شگفتی کرد.

به گزارش مشرق، رئیس پارلمان لبنان ضمن ابراز شگفتی از درخواست سفارتخانه‌های برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از اتباع خود برای ترک لبنان گفت که این اقدام هیچ توجیه امنیتی ندارد.

"نبیه بری" در گفتگو با المیادین تصریح کرد محدود کردن هشدارها به مناطق درگیری در نزدیک اردوگاه عین الحلوه قابل درک است، ولی درخواست از شهروندان برای خروج از لبنان نامفهوم است.

وی در ادامه با طرح یک سؤال گفت اوضاع در اردوگاه عین الحلوه از سه روز پیش تا کنون آرام شده است، پس علت این بیانیه‌های هشدارآمیز چیست؟

در خبری دیگر، ولید جنبلاط نماینده سابق پارلمان لبنان گفت علت نگرانی برخی سفارتخانه‌ها و صدور بیانیه هشدارآمیز برای خروج اتباعشان از لبنان را درک نمی‌کند.

جنبلاط پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان گفت اوضاع اردوگاه عین الحلوه تحت کنترل است.

وی در این خصوص گفت: "من و نبیه بری نگرانی سفارتخانه‌ها را درک نمی‌کنیم. به نظر می‌رسد امور دیگری در جریان است که ما از آن بی اطلاعیم، ولی ظاهرا اوضاع اردوگاه عین الحلوه تحت کنتترل است و احتمالا تلاش طرف‌های فلسطینی و لبنانی به حل مشکل در این اردوگاه منجر می‌شود".

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا نوری IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    به نظرم قراره که اسرائیل حمله ای رو شروع کنه چون در شرایطی گرفتار شده که باید مشکلاتش رو با ایجاد جنگ سرپوش بذاره و جفتک اندازی های اخیرش هم دلیل خوبی برای این موضوع هست
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    ایشون ضمن ابراز شگفتی فرمودند که چرا باید اتباع خود را از کشور سوئیس مانند من خارج کنید؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    عربستان دوستی اش با ایران دوستی خاله خرسه نباشه حواستان جمع کنید ازپشت حنجر نخورید با یمن آشتی کرد ولی محاصره سرجایش هست با احتیاط ودقت داشته باشید
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره واقعا کسی میتونه کمکم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس