کد خبر 1514872
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
روزنامه کیهان

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری آقای رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگ و شبیه یکدیگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

گفتم: حتماً می‌گویند چرا ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته است! و یا چرا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه به بار آورده است! و یا چرا ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور و ۶۰ تن طلا را برباد داده است! ویا چرا هزاران کارخانه و مرکز تولید را به تعطیلی کشانده است! چرا قیمت مسکن را ۷ برابر کرده است! و یا چرا به جای لغو تحریم‌ها، آنها را دو برابر کرده است! و یا...

گفت: ‌ای عوام! همه این بلاها را که دولت قبل بر سر ملت آوار کرده است.

گفتم: آدم بی‌سوادی که به آثار مرحوم آل‌احمد حسادت می‌کرد برای فرونشاندن آتش کینه و حسادت خود در محفلی می‌گفت؛ مگر این آل‌احمد کیست که این‌همه از او تعریف می‌کنند. او غیر از کتاب «‌پیرمرد و دریا» چه اثر دیگری داشت؟! به او گفتند؛ بی‌سواد! پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی است و نه جلال آل‌احمد و یارو با پررویی گفت؛ بفرما! این یک کتاب هم مال خودش نیست و ارنست همینگوی برای او نوشته است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    در دومین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در سومین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در چهارمین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در پنجمین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در ششمین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در هفتمین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در هشتمین سالگرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رییس جمهور بعدی "ای عوام! همه این بلاها را که دولت قبل بر سر ملت آوار کرده است."
  • ... IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    هیچ کدومش هم محازات نشد اما اگه بی حجابی بود همتون حمله میکردید اقایون عمر و سرمایه ملتو به فنا دادن ها اقای اژه ای زورتون نمیرسه نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس