کد خبر 1515229
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
روزنامه کیهان

گفت: جبهه اصلاحات درباره قانون جدید انتخابات بیانیه داده و نوشته است «‌قانون جدید انتخابات، مصداق بارز خودتحریمی و خودبراندازی است‌»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: جبهه اصلاحات درباره قانون جدید انتخابات بیانیه داده و نوشته است «‌قانون جدید انتخابات، مصداق بارز خودتحریمی و خودبراندازی است‌»!

گفتم: نگفته چرا؟!

گفت: نوشته به خاطر نظارت استصوابی!

گفتم:‌ کدام کشور را می‌توان آدرس داد که در آن برای نامزدها شرایط تعیین نکرده باشد و برای انطباق شرایط با قانون یک مرکز رسمی نداشته باشد؟! نظارت استصوابی یعنی همین و اگر قرار بود مصداق براندازی باشد طی ۴ دهه گذشته که نظارت استصوابی وجود داشته است باید جمهوری اسلامی چندین بار براندازی شده و از بین رفته باشد!

گفت: نوشته‌اند با اعلام پیش‌ثبت‌نام کاندیداها می‌خواهند انتخابات را مهندسی کنند!

گفتم: نامزدها با پیش‌ثبت‌نام فقط زودتر نامزدی خود را اعلام می‌کنند و مراجع قانونی و مردم فرصت بیشتری برای شناخت نامزدها و انتخاب اصلح دارند. کجای این اقدام ‌اشکال دارد؟!

گفت: اصلاً خودشان می‌دانند چه می‌گویند؟! از فتنه‌انگیزی در سال ۸۸ عبرت نگرفته‌اند و هنوز از خر جرج سوروس و نتانیاهو و مایکل لدین و ریچارد ‌هاوس پیاده نشده‌اند؟!

گفتم: یارو دنده عقب از یک تپه بالا می‌رفت! پرسیدند چرا دنده عقب می‌روی؟ گفت؛ می‌ترسم بالای تپه جای دور زدن نباشد! یک ساعت بعد دیدند بازهم داره دنده عقب از تپه پایین میاد. گفتند چرا بازهم دنده عقب میایی؟ گفت؛ آخه بالای تپه جا بود، تونستم دور بزنم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس