کد خبر 1514802
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
شادی جنجالی مهرداد رضایی

شادی پس از گل بازیکن مس رفسنجان دردسرساز شد.

به گزارش مشرق، فصل گذشته در جریان رقابت‌های جام حذفی فوتبال بین تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان، ساکت الهامی سرمربی وقت هوادار پس از بازی در اظهارنظری گفت که این تیم‌ها را با چهار پیرزن هم می‌توانند ببرند. در بازی هفته بیست‌ویکم لیگ برتر بین همین دو تیم، مس در حالی با یک گل برنده شد که مهرداد رضایی زننده گل مس شادی گل جالبی نشان داد تا به نوعی پاسخ کُری الهامی را داده باشد.

وقتی الهامی سرمربی مس رفسنجان شد، خیلی‌ها گفتند که رضایی قطعا از این تیم جدا خواهد شد اما او تا دیروز زیر نظر ساکت الهامی تمرین می‌کرد ولی نهایتا تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود.

او در گفت و گویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته درباره دلیل جدایی‌اش گفته است:" شک نکنید به خاطر اتفاقات و شادی گلم جدا شدم. ابتدای فصل با ساکت الهامی در این باره صحبت کردم که گفت اصلاً چنین بحث‌هایی نیست و آن موضوع را فراموش کرده است. یکسری بحث‌های مالی بود که گفتند انجام می‌دهند. به مرور زمان هر دو سه روز یک بار اتفاقاتی می‌افتاد که به شخصیت من توهین می‌شد. در بازی تدارکاتی با تراکتور تبریز متوجه شدم ایشان (الهامی) دنبال همان بحث‌های سال گذشته است تا من جدا شوم."

رضایی دل پری از الهامی دارد:" مگر می‌شود پنج سال در مس زحمت بکشید و این تیم را دوست داشته باشید و بخواهید به راحتی جدا شوید؟ صد در صد جدایی‌ام به دلیل همان شادی گل بود. هر چقدر بگویند جدایی‌ام ربطی به آن موضوع ندارد، دروغ است. آنها می‌خواستند من وارد جریانی شوم که جلوی آن را گرفتم. ابتدا با من صحبت کردند و گفتند این بحث‌ها نیست، ولی به مرور زمان متوجه شدم دنبال این هستند که وارد فضای دیگری شوم. فوتبالی‌ها متوجه می‌شوند که چطور می‌توان یک بازیکن را فوتبالی اذیت کرد. دقیقه 10 بازی با تراکتور تعویض شدم و الهامی از کلمه‌ای استفاده کرد که در شأن و شخصیتم نبود. خیلی به خاطر تیمم صبوری کردم. من برای مس زحمت کشیدم و مجموعه مس هم برای من زحمت کشید. مطمئناً اگر ادامه پیدا می‌کرد، همان هفته اول لیگ اتفاقاتی برای من می‌افتاد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    ابهامی فشاری شده
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    الهامی فشاری شده
  • 123 IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    واقعا تا کی باید یک نفر با فقر شخصیت در فوتبال این مملکت به همه توهین کنه و هیچکس هیچ اراده ای برای برخورد با وی نداشته باشند تو رختکن که هر حرف و حرکت زشتی انجام میده . با لات بازی نمیشه کار فرهنگی ورزشی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس