کد خبر 1514744
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
ارتش اسرائیل

وضعیت بحرانی "امتناع از خدمت" در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به سبب طرح اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو ادامه دارد.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در رابطه با ادامه اعتصاب نیروهای ارتش این رژیم نوشت:

صدها تن از نیروهای ذخیره در نیروی هوایی با توجه به غیبت طولانی مدت آنها از حضور در فعالیت های نیروهای ذخیره در هفته های اخیر، برای بحث در مورد گام های بعدی اعتراض جمع شدند. از زمانی که کنست به قانون لغو عقلانیت مصوبات رای داد، این اولین نشست متمرکزی است که آنها برگزار کرده اند.

در این نشست، نیروهای ذخیره بخش هوایی، ارتش رژیم صهیونیستی را به انتشار اطلاعات نادرست در مورد توانایی خود متهم کرد، ‌اقدامی که ارتش رژیم صهیونیستی آرامشی ایجاد کند که منعکس کننده وضعیت واقعی نباشد.

ادامه بحران در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی
بحران در نیروی هوایی: نشست خصوصی خلبانان

به گفته وب سایت خبر ۱۲ رژیم صهیونیستی، در این نشست حدود ۸۰۰ نیروی بخش هوایی حضور داشتند که دیگر برای خدمت به عنوان نیروی ذخیره گزارش نمی دهند. از این تعداد حدود ۲۶۰ نفر خلبان هستند. آسا کاشر، یکی از نویسندگان منشور اخلاقی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این بحث حضور داشت و با افراد حاضر در نشست صحبت کرد.

حتی قبل از اینکه کنست قانون لغو عقلانیت مصوبات را تصویب کند، ۱۱۴۲ پرسنل نیروی هوایی و خلبانان ذخیره عملیاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند در صورت پیشبرد اصلاحات قضائی، خدمت خود را متوقف خواهند کرد.

این وب سایت در پایان گفت: در پاسخ به این اقدام نیروهای ذخیره، موشه پاسال، عضو حزب لیکود در کنست، لایحه‌ای ارائه کرد که بر اساس آن، هرکسی که در گذشته در ذخیره‌ها خدمت کرده یا اکنون خدمت میکند، در صورت درخواست عدم حضور برای خدمت، مجازات خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس