کد خبر 1514390
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
یوسفی: پول جای تعصب را گرفته است/ پرسپولیس مهاجم می‌خواهد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: قبلا بازیکنان تعصب پیراهن تیم را داشتند اما الان پول جای تعصب را گرفته است.

به گزارش مشرق، رحیم یوسفی در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس تیم خوبی است. خداراشکر اسکلت تیم حفظ شده و بازیکن‌های خوبی را جذب کرده‌اند که این بازیکنان از تجربه‌ بالایی هم برخوردار هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس به یک گلر دوم و یک مهاجم نیاز دارد. تیم نمی‌تواند در فصل جدید با یک گلر شروع کند شاید در طول فصل دروازبان مصدوم شود یا محروم. البته در این بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی از گلر امیدهای پرسپولیس استفاده کرد.

یوسفی گفت: اگر باشگاه نتواند گلری را جذب کند مجبور می‌شوند از گلر امیدها در فصل جدید استفاده کنند. باشگاه باید یک مهاجم با کیفیت و تکنیکی هم جذب کند تا مشکل گل‌زنی حل شود.

وی درباره شرایط پرسپولیس در اولین بازی شروع فصل جدید تصریح کرد: پرسپولیس تا الان همه بازی‌های تدارکاتی را برده و خداراشکر تیم با آمادگی کامل فصل جدید را آغاز می‌کند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این بازی‌های تدارکاتی می‌تواند هماهنگی بین بازیکن‌های جدید با بازیکن‌های فصل قبل را ایجاد کند که در طول فصل با هماهنگی لازم وارد مسابقات شوند.

وی در مورد اولین بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک گفت: وقتی که تیمی راهی لیگ قهرمانان است باید همه حریفان ایرانی خود را ببرد. بازی اول فصل جدید خیلی اهمیت دارد چون روحیه تیمی را بالا می‌برد.

یوسفی درباره جدایی عیسی آل‌کثیر گفت: آل کثیر خیلی کم لطفی در حق پرسپولیس کرد. وقتی که بازیکن مصدوم محروم بود باشگاه از او حمایت کرد و هیچ وقت او را تنها نگذاشت و جدایی آل کثیر فقط بخاطر بحث مالی است. قبلا بازیکنان تعصب پیراهن تیم را داشتند الان پول جای تعصب را گرفته است.

وی ادامه داد: خداراشکر آل کثیر به استقلال نرفت. اگر به این تیم می‌رفت قطعا دچار حواشی می‌شد. وقتی که یحیی گل محمدی او را در لیست مازاد نگذاشته بود چرا رفت؟ او فقط بخاطر پول بیشتر از پرسپولیس رفت.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امسال خیلی شرایط فرق کرده است. چون تیم‌های عربی بهترین بازیکن‌های دنیا را جذب کرده‌اند و هر بازیکنی که در لیگ‌های عربی پول می‌گیرد می‌تواند لیگ ایران را به راحتی بخرد. به طور مثال کریستیانو رونالدو بازیکن جدید النصر عربستان سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو پاداش می‌گیرد.

یوسفی گفت: پرسپولیس همیشه مدعی بود و دو سال به فینال لیگ قهرمانان رسید. البته پرسپولیس بازیکن‌هایی جذب کرده که قطعا تجربه لازم را در این مسابقات دارند. اگر پرسپولیس با آمادگی کامل وارد این مسابقات شود قطعا می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس