کد خبر 1514255
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
یک داور در پرسپولیس مدیر می‌شود؟

به نظر می‌رسد در صورت فراهم بودن شرایط، یک داور در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش مشرق، با جدایی محمد محمدی از باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد تا علیرضا امامی‌فر پیشکسوت این باشگاه به عنوان معاون ورزشی در پرسپولیس مشغول به کار شود.

این مذاکرات اما زیاد ادامه پیدا نکرد چرا که خواسته‌های امامی‌فر گویا مورد پسند مدیران پرسپولیس قرار نگرفت تا پرونده پروژه بازگشت این پیشکسوت بسته شود.

با این همه در صورت فراهم بودن شرایط احتمالا یک کمک داور مطرح در پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد.در روزهای اخیر شنیده می‌شود مذاکراتی با حسن کامرانی‌فر پیشکسوت مطرح داوری کشورمان برای جانشینی محمدی در پرسپولیس صورت گرفته و همچنان در سکوت خبری ادامه دارد.

کامرانی‌فر بعد از بازنشستگی از داوری، مدتی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد. او سپس در اوایل امسال به عنوان دبیرکل فدراسیون جودو کار خود را آغاز کرد اما حدود ۸۰ روز بعد از این سمت استعفا داد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که در روزهای اخیر مذاکراتی برای حضور کامرانی‌فر در پرسپولیس انجام شده اما اینکه این مذاکرات، نهایی شود یا نه هنوز چیزی مشخص نیست.

بعد از ورود رضا کرمانشاهی و سعید مظفری‌زاده، ۲ داور بازنشسته فوتبال کشورمان به عرصه کار مدیریتی در فوتبال باشگاهی، حالا به نظر می‌رسد در صورت فراهم بودن شرایط، کامرانی‌فر با کار در پرسپولیس سومین عضو خانواده داوری خواهد بود که کار در یک باشگاه را تجربه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    8 2
    دیگر دلیل واضحتر از این که داوران لیگ را از میان هواداران تیم لنگ انتخاب می کنند تا لیگ را به نفع تیم سوگلی وزارت ورزش مهندسی کنند
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    6 2
    😂😂😂😂 داورا همشون کارمندای باشگاه لنگ هستن و بعد از اتمام دوره خوشخدمتی در لباس داوری به پستهای مدیریتی لنگ گماشته میشن
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    این داورها قبلا هم کارمند لنگپولیس بودن 😂😂
  • رضا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    با این حساب در مورد آقای خطیر از اعضای فدراسیون و ساکت همینطور و ..... چی میگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس