کد خبر 1514378
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تکلیف بازگشت سردار آزمون به روسیه مشخص شد

رئیس هیئت مدیره زنیت در گفتگو با شبکه تلویزیونی مچ تی وی اعلام کرد که اخبار بازگشت سردار آزمون مهاجم ایرانی به این باشگاه صحت ندارد.

به گزارش مشرق، الکساندر مدودف، رئیس هیئت مدیره زنیت در مورد بازگشت احتمالی سردار آزمون به روسیه صحبت کرد. پیش از این، فابریزیو رومانو گزارش داده بود که زنیت در مورد انتقال این بازیکن با بایرلورکوزن، تماس گرفته است.

مدودف، رئیس هیئت مدیره زنیت گفت: یک شایعه ایجاد می شود و از این خانه به خانه دیگر می رود و خیلی زود در تمام شهر منتشر می شود. شایعات در مورد آزمون صحت ندارد.

آزمون از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی کرد و در سال ۲۰۲۲ به بایر لورکوزن رفت. فصل گذشته این بازیکن ایرانی در ۳۳ بازی برای این باشگاه آلمانی ۴ گل به ثمر رساند. انتقال این مهاجم به تیم لورکوزن با نارضایتی سران زنیت همراه شد. آزمون در جریان تمرین زمستانی زنیت در امارات بدون اعلام باشگاه زنیت سن پترزبورگ با بایر قرارداد امضا کرد.

سران زنیت گمان می کردند آزمون فصل را در زنیت به پایان برساند، اما در نهایت او در نقل و انتقالات زمستانی راهی آلمان شد. قرارداد آزمون با بایرلورکوزن تا تابستان ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

سردار آزمون هفته گذشته در اردوی تمرینی تیمش از ناحیه ساق پای چپ مصدوم شد. اکنون مشخص شده است که مصدومیت این بازیکن تا حدودی جدی است و او تا ماه سپتامبر از میادین دور خواهد بود.

او اکنون شش تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود. به همین خاطر سردار آزمون بازی دور اول لورکوزن در جام حذفی و سه بازی نخست بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    مگه عقلشو از دست داده برگرده به کشور متجاوزی که ورزشش تحریمه؟ ارتش آزادیبخش اوکراین هم که هر روز داره روسیه رو شخم میزنه چرا باید برگرده به یه کشور متجاوز و جنگزده
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    از اینجا مانده و از اونجا رانده بروایت تصویر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس