کد خبر 1514325
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.

به گزارش مشرق، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در روایتی از دستاوردهای دولت سیزدهم در دومین سالگرد تنفیذ، گفت: مبارزه با فساد یکی از تأکیدات رهبر انقلاب به رئیس جمهور بود و از ابتدای فعالیت، دولت این امر را سر لوحه خود قرار داد و از مهمترین رویکردهای دولت مبارزه با فساد بود. اقداماتی که در وزارت اقتصاد برای حذف امضاهای طلایی و ساماندهی وضعیت بانک‌ها و شفاف سازی فرایندها و سیستمی کردن امور صورت گرفت، از اقدامات کم سابقه‌ای است که تمامی اینها در عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب بود.

وی افزود: در روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت رئیس جمهور در فرمایشات خود تاکید کردند که معاون اول جلسه ویژه برای تأمین مالی پروژه‌های مسکن در سراسر کشور برگزار کند تا تولید مسکن سرعت گیرد. رویکرد کلی دولت سامان بخشیدن به چند مسئله اصلی است که با زندگی مردم سر و کار دارد.

خلجی همچنین گفت: دولت وعده داد در سیاست خارجی ارتباطات همسایگی و منطقه‌ای را دنبال می‌کند و به این وعده جامه عمل پوشانید، همچنین قول داد که ارتباطش با مردم قطع نخواهد شد و این انجام شد. به کارگیری نیروی‌های انقلابی که وعده دولت بود اجرایی شد و این امر ادامه دار است، ارتباط با گروه‌های نخبگانی نیز صورت گرفت که رئیس جمهور جلسات متعدد با جوانان و متخصصین و نخبگان دارند. بخش عمده‌ای از وظایف و وعده‌های دولت انجام شده است. در بخش مسکن دولت وعده‌هایی داد و این در دستور کار دولت است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون هر ماه بلکه هر بیست روز شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود تا تأمین مسکن جوانان و مردم که وعده دولت و تکلیف قانونی است، انجام شود.

وی در پایان گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    13 7
    دوستانه میگم دنبال یه بهانه قشنگ تر باشین. هر دولتی خراب میکنه، میگه تقصیره قبلیه...
    • پری مجرد44 ساله IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 10
      خاک بر سرت که یک جو عقل نداری
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 1
      دوستیت بدرد خودت میخوره. فرق دوست و دشمن رو نمیدونی. با عقلت ببین.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    7 4
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 1
      بی عقل
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    شما فقط پول چاپ نکنید که تورم بالاتر نره و هیچ کار دیگری نمی خواد بکنید. نمی خواد هم شبانه روز کار کنید. ما را گرفتین هان !!!!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    زنده باد رئیسی زنده باد ایران
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    3 0
    خداراشکر همیشه بهانه «دولت قبل» برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی ها هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس