کد خبر 1514086
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
افزایش آمار خودکشی در زندان‌های انگلیس

آمار خودکشی‌ها در زندان‌های انگلیس طی یک سال ۲۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سازمان دیده‌بان زندان‌های انگلیس به دولت درباره خطرات ازدحام بیش از حد در زندان‌های این کشور به دلیل افزایش خودکشی و خشونت هشدار داده است.

چارلی تیلور، بازرس ارشد زندان‌های انگلیس، در نامه‌ای به وزیر دادگستری این کشور در پی موجی از مرگ و بی‌نظمی در زندان‌های انگلیس هشدار داد. او همچنین یک اطلاعیه فوری درباره وضعیت زندان بریستول در موضوع خشونت و مواد مخدر صادر کرد.

او هشدار داد که وضعیت خطرناک را می‌توان در زندان‌های دیگر انگلیس نیز دید و این موضوع پیامدهای جدی برای امنیت عمومی خواهد داشت، مگر اینکه دولت با ازدحام بیش از حد، پرسنل کم و امکانات کم در زندان‌ها مقابله کند.

تیلور گفت: چالش‌های پیش روی بریستول را می‌توان در زندان‌های دیگر در سراسر انگلیس مشاهده کرد. نگرانی ما این است که با افزایش فشار جمعیت و کاهش منابع، زندان‌های بیشتری با مشکلات مواجه شوند.

خودکشی در زندان‌های انگلیس طی یک سال ۲۶ درصد افزایش یافته است و ۸۸ زندانی در ۱۲ ماه منتهی به مارس جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس آمار وزارت دادگستری انگلیس، حوادث خودآزاری ۱۱ درصد افزایش یافته، تجاوزها با همین رقم افزایش یافته است. همچنین حملات جدی زندانیان به زندانیان دیگر یک سوم افزایش یافته است.

آخرین آمار رسمی نشان می‌دهد که ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر در انگلیس زندانی هستند که فقط ۹۰۰ نفر کمتر از «ظرفیت عملیاتی قابل استفاده» زندان‌های این کشور است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس