کد خبر 1513680
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۱۰ سال حبس در انتظار دنی آلوس؟

دنی آلوس که به تجاوز جنسی متهم شده است، در روزهای آینده برای بازجویی نهایی در دادگاه حاضر خواهد شد و ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت RBCT، در پرونده دنی‌ آلوس، یک زن ۲۳ساله مدعی شده است آلوز در یک کلوپ شبانه در بارسلون به او تجاوز کرده است. بر این اساس او در بارسلون بازداشت شد. آلوس ابتدا هرگونه رابطه جنسی را انکار کرد. وکیلش اما در ادامه مدعی رضایت زن نامبرده شد.

دادگاه بارسلون تحقیقاتش را با بازپرسی از دنی آلوس تکمیل کرد و تصمیم گرفت او را به دلیل تجاوز به یک دختر ۲۳ساله تحت پیگرد قانونی قرار دهد. بر این اساس آلوس ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شود. قاضی همچنین حکم به پرداخت ۱۵۰۰۰۰ یورو غرامت به قربانی داد.

آلوس از ۲۰ ژانویه در بازداشت به سر می‌برد و دادگاه دو بار درخواست وثیقه او را رد کرده است.

باشگاه مکزیکی پوماس به دلیل همین اتهام قراردادش را با این بازیکن فسخ کرد و همسر آلوس نیز از او جدا شد. مدافع سابق بارسلونا با ۴۳ عنوان قهرمانی در سطح ملی و باشگاهی، پرافتخارترین بازیکن جهان شناخته می‌شد. لیونل مسی ماه مه گذشته رکورد او را تکرار کرد.

آلوس ۱۲۶ بازی ملی نیز در کارنامه دارد. او تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه بارسلونا قرارداد داشت و به تازگی با باشگاه مکزیکی پوماس قرارداد بسته بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    علی دایی و دوستان نظری ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس