کد خبر 1513679
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
پولادگر: ژیمناستیک ایران تعلیق نشده است

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: غیبت ورزشکاران ما در بازی‌های دانشجویان جهان به خاطر مشکلات اداری بود و ژیمناستیک تعلیق نشده است.

به گزارش مشرق، سید محمد پولادگر درحاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون روستایی و بومی و محلی درمورد تعویق انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اظهار داشت: یک ماه و نیم از مجمع زمان گرفتیم و اعضای مجمع هم رای و تنفس دادند تا مجمع را در نیمه شهریور برگزار کنیم.

وی درمورد درگیری‌های بیرون این رشته گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

معاون وزارت ورزش و جوانان درخصوص وضعیت ژیمناستیک، غیبت ۲ نماینده کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان و احتمال مشکل ایجاد شدن برای این رشته در بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: فدراسیون جهانی ایرادی به ژیمناستیک ما گرفته است که کمیته المپیک هم جوابش را داده اما فدراسیون جهانی‌اش هنوز به ما جوابی نداده است.

پولادگر درمورد اینکه امکان دارد به خاطر همین مشکلات اجازه ندهند ملی‌پوشان ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی شرکت کنند، گفت: چه مشکلی؟ تا جایی که من اطلاع دارم غیبت ۲ نماینده ما در دانشجویان جهان به خاطر بحث اجازه ندادن نبود. ظاهرا شرایط شرکت کردن بچه‌ها انجام نشده و بیشتر یک بحث اداری بود. فدراسیون جهانی این رشته را تعلیق نکرده که می‌گویید نتوانسته‌اند شرکت کنند. اصلا ربطی به بحث تعلیق و جلوگیری ندارد. هنوز چنین چیزی اعلام نشده است.

وی درمورد التماس محمدرضا پوریا از خودش در حاشیه مراسم عزاداری در وزارت ورزش، برای سهمیه دادن به دختران بدمینتون باز جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: مدت‌ها است پوریا را ندیده‌ام. این خبرها از کجا می‌آید؟ او در آن مراسم فقط با من سلام و علیک کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس