کد خبر 1513548
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
اعتماد سرمربی پرسپولیس به امیر قلعه‌نویی به خاطر یک بازیکن

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس نفرات زیادی از دست نداده و تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده است. البته در بعضی خط‌ها مثل خط حمله به علت حضور در سه جام، تیم تا حدودی با مشکل مهاجم مواجه است.

به گزارش مشرق، رضا نورمحمدی در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که روند نقل‌وانتقالات پرسپولیس را در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع بازی‌های لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: پرسپولیس نفرات زیادی از دست نداده و تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده است. به نظرم روند تیم مطلوب بود. البته در بعضی خط‌ها مثل خط حمله به علت حضور در سه جام، تیم تا حدودی با مشکل مهاجم مواجه است اما در سایر خطوط شرایط خوب است. از سوی دیگر جذب بازیکن در پرسپولیس با برنامه بوده و یحیی گل‌محمدی برحسب تاکتیکی که دارد سعی کرده بازیکن جذب کند.

وی همچنین درباره حواشی علیرضا بیرانوند در فصل نقل‌وانتقالات نیز اظهار کرد: هر کسی هدفی در فوتبال دارد و در دنیا هم رقبا با پیشنهادهای مالی سنگین به سراغ بازیکنان سایر تیم‌ها می‌روند. این گونه مسائل در فوتبال طبیعی است. وقتی چنین پیشنهادی به علیرضا بیرانوند شد (اشاره به پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال)، طبیعی است که درباره خودش و زندگی‌اش فکر کند. پرسپولیس نیز سعی کرد به هر شکلی که شده او را برای ماندن در پرسپولیس راضی نگه دارد.

تیم‌های مدعی ۴ دفاع وسط خوب دارند

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که حضور ۳ مدافع ملی‌پوش در پرسپولیس چقدر به این تیم کمک می‌کند و آیا این موضوع حاشیه ایجاد نمی‌کند؟ گفت: به اعتقاد من حضور این مدافع و همچنین فرجی در دفاع وسط سبب شده تا پرسپولیس ۴ دفاع خوب داشته باشد. معمولا تیم‌هایی که مدعی هستند ۴ دفاع وسط خوب جذب می‌کنند، الان به نظر می‌رسد پرسپولیس در بحث دفاع وسط دیگر نیاز به جذب بازیکن نیست و این پست پرسپولیس کامل است. شاید در دفاع چپ کمبود بازیکن داشته باشد اما در دفاع وسط دیگر مشکلی از نظر بازیکن ندارد.

نورمحمدی همچنین درباره جدا شدن کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس اظهار کرد: این دو بازیکن طی سال‌های حضورشان در پرسپولیس روند بسیار خوبی داشتند. متاسفانه برخی مصدومیت‌ها تا حدودی آن ها را اذیت کرد اما بازیکنانی بودند که نوسان کمی داشتند و خیلی به پرسپولیس کمک کردند. الان هم توانستند با تیم‌های خوبی از جمله ذوب آهن و تراکتور قرارداد ببندند. مطمئن باشید هر دو عملکردی قابل قبولی خواهند داشت. با این حال این گونه جابه‌جایی‌ها در پرسپولیس طبیعی است.

هزینه وحشتناک تیم‌های عربی برای آسیا

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید که پرسپولیس شرایط قهرمانی در آسیا را داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: هزاران اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد اما وقتی تیم‌های عربی به شکل وحشتناکی در فوتبال هزینه می‌کنند اگر پرسپولیس بخواهد هم تراز تیم‌های عربی شود، باید چند بازیکن بین‌المللی اضافه کند تا در مسابقات آسیایی حرفی برای گفتن داشته باشد. همیشه امید قهرمانی داریم اما پرسپولیس امسال سال سختی برای قهرمانی دارد.

نورمحمدی در پایان در پاسخ به این سوال که این روزها در نقل‌وانتقالات شاهد پرداخت ارقام عجیبی به بازیکنان هستیم، نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: در فوتبال رقم‌ قراردادها طبیعی شده است. بازیکنانی که قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی دارند، به تعداد انگشتان دست هم نیستند.کسی که تا این سطح خود را رسانده لایق چنین قراردادی هست. البته در بین فوتبالیست‌ها کسانی که چنین مبلغی را دریافت می‌کنند تعداد زیادی نیستند. بازیکن ملی پوش سعی کرده چند سال عملکرد خوبی داشته باشد تا پول خوبی دریافت کند. برخی تیم‌های رقیب نیز به دلیل این که تیم‌های حریفشان ضعیف‌تر شود با هزینه‌های سنگین بازیکن می‌گیرند. به هر صورت عقد قراردادهای سنگین چیزی هست که در فوتبال دنیا طبیعی شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نوید IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    ظاهرا از نظر شما همه چیز طبیعیه. ولی این که فوتبالیست هشتاد میلیارد بگیره که نوپ رو بزنه به ساعت ورزشگاه هم طبیعیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس