کد خبر 1513126
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
انفجار بمب در پاکستان ۱۰ کشته برجای گذاشت 

 انفجار بمب در یک گردهمایی سیاسی در شمال غرب پاکستان بیش از ۲۰ کشته و دست کم ۵۰ زخمی برجای گذاشت. گزارش‌ها حکایت از احتمال افزایش شمار تلفات دارد.

به گزارش مشرق، انفجار امروز در حین برگزاری همایش مردمی حزب "جمعیت علمای اسلام" در منطقه باجور واقع در ایالت خیبرپختون‌خوا صورت گرفت.

پلیس پاکستان اعلام کرد که تاکنون دست کم جسد ۲۰ نفر از محل انفجار منتقل شده و بیش از ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند و وضعیت بیشتر زخمی‌های این انفجار بحرانی گزارش شده است.

حزب جمعیت علمای اسلام به ریاست مولانا فضل الرحمان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در گردهمایی هواداران خود را محکوم کرد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز در پاکستان را برعهده نگرفته است.

حوادث تروریستی طی دو سال اخیر به طور بی سابقه‌ای در پاکستان شدت یافته است. طی یکسال گذشته گروه تحریک طالبان پاکستان مسوولیت بسیاری از عملیات‌های بمب‌گذاری و انتحاری را در پیشاور و دیگر مناطق ایالات خیبرپختونخوا و بلوچستان را برعهده گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 0
    لعنت خدا بر بنیانگذار تروریسم، قاچاق، اعتیاد و استعمار، انگلیس اَبَرجنایتکار مکار
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 0
    فرقه نجسی که امیرکبیر را مظلومانه شهید کرد ساخته انگلیسی ها بود، بهائیت نجس. و فرقه ای که گاندی را شهید کرد باز هم دست ساخته شیاطین انگلیسی بود. سازمان مخوف Mi6 متخصص فرقه، فتنه و شبهه سازی و کاشت فکر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس