کد خبر 1512407
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
استقلال بی‌صاحب‌تر از همیشه!/ وزارت ورزش و جوانان یا وزارت امور اقتصاد و دارایی؟

۴ روز از اعتصاب بازیکنان استقلال می‌گذرد اما تا به امروز نه وزارت امور اقتصاد و دارایی به این تعطیلی واکنش نشان داده است و نه وزارت ورزش و جوانان!

به گزارش مشرق، در معرفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال به عنوان یک تیم خصوصی معرفی شده است! این به سبب جلوگیری از حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. هر چند در نهایت استقلال با رای کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از حضور در این بازیها محروم شد! و مالک باشگاه استقلال وزارت امور اقتصاد و دارایی است. سهم استقلال از نگاه محبت آمیز این وزارتخانه به نظر تنها مصاحبه‌های قربان زاده بود که هیچ کمکی به آبی‌ها نکرد و در جاهایی هم به ضرر این تیم تمام شد. این روزها خیلی‌ها می‌گویند ای کاش آجورلو می‌ماند چرا تا زمانی که او بود تیم از نظر مالی بحران نداشت.

وزارت ورزش و جوانان هم به خوبی می‌دانیم مالک اصلی استقلال است. مالکی که به تیم ریالی کمک نمی‌کند اما در چینش اعضای هیات مدیره این تیم نظر نهایی را می‌دهد. هم چنین انتخاب مدیر عامل. البته این بار در چینش اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال وزارت امور اقتصاد و دارایی هم نقش داشت. نفراتی چون خانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی آمده‌اند.

از قدیم گفته‌اند آشپز که دوتا شود آش یا شور می‌شود یا بی نمک. این حکایت اینروزهای استقلال است. نه وزارت امور اقتصاد و دارایی به تعطیلی تمرینات استقلال واکنش نشان داده است و نه وزارت ورزش و جوانان. دریغ از کمک. دریغ حتی از یک امید واهی به هواداران. انگار نه انگار استقلال یکی از دو قطب اصلی فوتبال ایران است و اگر تضعیف شود فوتبال ملی هم تضعیف می‌شود. تجربه ثابت کرده زمانی می‌توانیم تیم ملی خوبی داشتیم که هم تیم استقلال در اوج بوده است و هم تیم پرسپولیس.

استقلالی‌ها ۴ روز است که تمرین نمی‌کنند! حق با آنهاست. آرتور کوین یامگا با نوتیس همه پولش را دریافت کرده است اما بازیکنان ایرانی استقلال مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده‌اند در حالی که بازیکنان دیگر تیم‌ها در حال دریافت درصد فصل جدید هستند. این است نحوه مدیریت تیم استقلال از سوی دو وزارتخانه. به طور حتم اگر تیم به بخش خصوصی و حتی تماشاگران واگذار می‌شد، الان شرایط بهتری داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    3 1
    واقعا يکی عرضه اینو نداره استقلال و سروسامان بده؟؟؟ شايدم تعمدی در کار هست چقدر راحت با اعصاب این همه هوادار بازی میکنن
  • سجاد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 1
    همیشه نظر دادم راه ساده تر برای مقابله و نابودی انحلال استقلالو اعلام کنید و خودتون رو راحت کنید ...
  • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    3 0
    ۸۵ میلیون ایرانی صاحب محبوب‌ترین تیم فوتبال جهان هستند
  • اسماعیل کاکا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    3 0
    واقعا جای تاسف داره اون قربانزاده چنان صحبت میکرد که آدم فکر میکرد تمام مشکلات استقلال و پرسپولیس رو حل میکنه ولی معلوم شد جز شعار و حرافی به صورت عملی هیچی از مدیریت ورزشی بلد نیست
  • رضا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    2 0
    تصور کنید پدر و مادری چند فرزند دارند و امکانات رو برای همه شان فراهم کرده اما به یکی از اونا هیچ امکانی نمیدهند و فقط می‌تونه در کنار باقی بچه ها باشه و نون خالی بخوره . چرا ؟
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    استقلال منحل کنيد تا بازیکنان این تیم ازسر درگمی بيرون بيايند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس