کد خبر 1512285
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش مشرق، یکی از کاربران توئیتری متنی در صفحه خود با عنوان مصائب اسرائیل! ، منتشر کرد که به شرح زیر است:

اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در تنگنا نبوده است؛ تمرد طیف های مختلف ارتشیها، کشمکش های خیابانی، دو قطبی شدید سیاسی، و تاثیرات همه اینها بر اقتصاد رژیم، صهیونیستها را کلافه کرده است. نتانیاهو و همفکرانش حاضر به کوتاه آمدن از کودتای قضایی نشدند و مخالفان هم نتوانسته اند با آن کنار بیایند؛ شواهد و قرائن از پیچیدگی مسائل رژیم و دردسرهای روز افزون حکایت دارد؛ موضوعی که تا به اکنون حتی با مداخله آمریکا نتوانسته اند آن را حل و فصل نمایند.

دولت ایالات متحده نه تنها نتوانسته به آرام شدن جو متشنج در سرزمین های اشغالی کمک کند، که حتی از سوی نتانیاهو و برخی وزرای تندروی وی متهم به دخالت های بیجا در امورات اسرائیل هم شده است؛ کار تا جایی پیش رفت که ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو گفت بایدن باید بداند که اسرائیل یکی از ایالت های آمریکا نیست.

همه اینها به کنار، فعال شدن هسته مقاومت در جنین، مبارزان دست به ماشه در غزه، عملیات های شهادت طلبانه، و اخیرا نیز تحرکات حزب الله در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی بر نگرانی تلاویو افزوده است.

اسرائیل در گذشته وقتی در تنگنا قرار میگرفت و یا کارش در داخل گره میخورد برای ایجاد انسجام و وحدت درونی، جنگی را بصورت محدود با مقاومت طرح ریزی میکرد، ولی ظاهرا این بار وضع فرق میکند، زیرا یکی از رسانه های صهیونیست در گزارشی نوشته حزب الله عامدانه تحرکاتی را در شمال شروع کرده [ که احتمالا در پی پیشروی تدریجی برای آزادسازی مناطق اشغالی لبنان است] لیکن اسرائیل تلاش میکند وارد جنگ نشود!

به گواه غالب کارشناسان مسائل اسرائیل، شرایطی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار است، در تاریخ کوتاهش از زمان تاسیس تا کنون بی سابقه بوده است و هر روز نیز بر وخامت اوضاعش افزوده میشود.

وبگاه "میدل ایست آی" نیز اخیرا در گزارشی نوشته خطر اختلافات داخلی رژیم از خطر ایران بیشتر است!

 اسرائیل هیچگاه به اندازه امروز در تنگنا نبوده است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 1
    الحمدلله اسقاطیل در سراشیبی سقوط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس