پایان اختلاف؛ خطیر برای جلسه با نکونام به کمپ حجازی رفت

مدیرعامل باشگاه استقلال برای جلسه با سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفت.

به گزارش مشرق، استقلال در روزهای اخیر با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است. بازیکنان این تیم بعد از بازی دوستانه با آلومینیوم اراک حاضر به تمرین نشدند و دست به اعتصاب زدند.

آنها اعلام کردند تا تکلیف مطالبات آنها مشخص نشود، همچنان به اعتصاب ادامه خواهند داد. جواد نکونام سرمربی استقلال نیز دیروز مصاحبه تندی انجام داد و علی خطیر مدیرعامل این باشگاه را هدف انتقاد تند قرار داد.

نکونام در بخشی از این مصاحبه گفت: من می‌گویم باشگاه پول ندارد، صاحب که دارد؟ حداقل صادقانه بیایند با بچه‌ها صحبت و بابت بدقولی پیش آمده دلجویی کنند. یعنی کسی حتی حرف‌های بازیکنان را بعد از دیدار با آلومینیوم اراک نشنیده؟ مگر می‌شود اینقدر بی‌تفاوت بود؟! من به عشق هواداران استقلال می‌مانم. نه! کسی که قرار است از استقلال فراری دهند، من نیستم.

خطیر نیز در واکنش به انتقادات نکونام و بازیکنان استقلال در گفت‌وگویی از آنها حمایت کرد و براساس پیگیری خبرنگار ما، لحظاتی پیش جهت برگزاری جلسه با نکونام راهی کمپ زنده یاد ناصر حجازی شده است.

در جلسه‌ای که پیشکسوتان استقلال امروز با علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال برگزار کردند، خطیر حضور نداشت. در این جلسه هم به پیشکسوتان استقلال اعلام شد که مدیرعامل این باشگاه به منظور برپایی جلسه با نکونام به کمپ حجازی رفته است و با این تفاسیر به نظر می‌رسد، اختلافات بین طرفین حل شده باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ آمریکایی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    خخخخخخ مرد نکونام نمیرد هرگز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس